۱۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۲۴

کولاکوویچ بعد از شکست مقابل آمریکا:

بعد از جاکارتا به دنبال نتیجه گیری در قهرمانی جهان هستیم

بعد از جاکارتا به دنبال نتیجه گیری در قهرمانی جهان هستیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران می گوید نتیجه در اسلوونی برای این تیم اهمیتی ندارد و ایران به دنبال آماده سازی کامل و نتیجه گیری در قهرمانی جهان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ایران بعد از دیدار با آمریکا گفت: دیدار خیلی خوبی را انجام ندادیم زیرا به تازگی بازی های آسیایی را به پایان رساندیم و تعداد زیادی از بازیکنان از نظر بدنی بعد از این سفرها نیاز به ریکاوری داشتند و ریسک مصدومیت آنها بالا بود. به همین دلیل از بازیکنانی استفاده کردیم که کمتر در جاکارتا به میدان رفته بودند.

وی افزود: با توجه به این شرایط بازیکنان ما یک تمرین خوب داشتند و بازیکنانی که بازی نکردند می توانند انرژی خوبی برای ادامه مسابقات ذخیره کنند.

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه صحبت های خود عنوان کرد: بعد از ۴ روز تمرین نکردن، ما کار خود را با یک مسابقه در تورنمنت اسلوونی آغاز کردیم. برنامه ما برای بازیکنان طی کردن مرحله آماده سازی و ریکاوری به بهترین شکل است و برابر یکی از بهترین تیم های دنیا یعنی آمریکا به میدان رفتیم که با توجه به این شرایط، نمایش خوبی داشتیم. آنها یک نمایش کامل و خوب داشتند و نشان دادند که از نظر تاکتیکی و تکنیکی شرایط خوبی دارند. این دیدار یک تمرین خوب برای ما بود و مطمئنا در دیدارهای بعدی با آمادگی بیشتر، نمایش بهتری خواهیم داشت.

کولاکوویچ در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد: ما به نتیجه در اسلوونی فکر نمی کنیم زیرا بعد از نتیجه گرفتن در جاکارتا حالا به دنبال کسب نتیجه در رقابت های جهانی هستیم و به این موضوع توجه ویژه ای داریم.

کد خبر 4396389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha