۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۵۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

۹۷۵ میلیارد تومان تسهیلات به بخش تولید استان قزوین پرداخت شده است

۹۷۵ میلیارد تومان تسهیلات به بخش تولید استان قزوین پرداخت شده است

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: تاکنون ۱۱۲۱ واحد تولیدی بیش از ۹۷۵ میلیارد تومان تسهیلات مستقیم، رونق تولید در استان قزوین پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان روز شنبه با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، مدیران دستگاه های اجرایی استان و بانک ها در استانداری قزوین برگزار شد.

علی پرزحمت دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین در ابتدای این جلسه با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب و مصوبات کارگروه در سال ۹۶ و شش ماهه نخست سال جاری ارائه کرد.

وی افزود: تاکنون ۲۶۵ فقره متقاضی در سامانه بازسازی و نوسازی بهین یاب در استان ثبت نام کرده اند و ۱۴ مورد تسهیلات به مبلغ ۵۱۵ میلیارد ریال پرداخت شده است.

پرزحمت بیان کرد: در مجموع تاکنون برای ۱۱۲۱ واحد در بخش صنعت، معدن و کشاورزی مبلغ ۹۷۵ میلیارد تومان تسهیلات مستقیم، رونق تولید و انتقالی از سال گذشته در استان پرداخت شده است.

وی یادآورشد: در بخش نظارت هم با ۲۹۶ فقره نظارت بر تسهیلات پرداخت شده، رتبه ۴ کشوری را کسب کرده ایم.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در ادامه از بازگشایی سامانه بهین یاب در سال جاری در هفته گذشته خبر داد و گفت:دستورالعمل اجرایی تامین مالی بنگاههای اقتصادی در سال۹۷ از طرف وزارت صمت و بانک مرکزی ابلاغ شده است.

وی در ادامه ضمن تشریح این دستورالعمل برای اعضای کارگروه تصریح کرد: سهم استان قزوین از تسهیلات اعلام شده ۱۳ هزار میلیارد ریال است که سهم ۴/۳ درصدی تسهیلات کشوری را به خود اختصاص داده است.

پرزحمت اظهار کرد: در این ابلاغیه گزینه ثبت نام از صنوف تولیدی و واحدهای فنی و مهندسی اضافه شده است.

کد خبر 4397094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha