۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۱۵:۳۱

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند:

۲۰۹ مسجد برای پذیرایی از سوگواران حسینی مهیا شده است

۲۰۹ مسجد برای پذیرایی از سوگواران حسینی مهیا شده است

نهاوند - رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند از مهیا ساختن ۲۰۹ مسجد برای حضور سوگواران حسینی در مناطق مختلف این شهرستان خبرداد.

حجت‌الاسلام موسی محبی در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه ۲۰۹ مسجد در شهرستان نهاوند برای استقبال از ماه محرم آماده شده است، گفت: ۲۴۵ هیئت مذهبی برای این ایام آماده شده که از این تعداد ۳۵ هیئت مربوط به خواهران است.

وی افزود: جمع گسترده ای از مبلغین و مبلغات حوزوی به مناسبت در دهه اول محرم به مساجد مختلف شهری و روستایی اعزام می شوند.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند با بیان اینکه ۳۰ روحانی از شهرستان قم به نهاوند اعزام شده‌اند، گفت: در ایام محرم ۲۵۰ عنوان برنامه فرهنگی در مساجد شهری و روستایی شهرستان نهاوند برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محبی عنوان کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و تبیین قیام خونین امام حسین(ع) و بازدید از هیئت‌های مذهبی در دستور کار است.

وی گفت: همایش شیرخوارگان حسینی نیز در نخستین جمعه ماه محرم همزمان با سراسر کشور در مصلای شهرستان نهاوند با ظرفیت ۶ هزار نفر برگزار خواهد شد کمااینکه این مراسم در مصلی مهدیه شهر برزول نیز برگزار می‌شود.

حجت الاسلام محبی بابیان اینکه امروز دشمن میدان مبارزه خود را در حمله به فرهنگ و عقیده گسترش داده است و با تمام ظرفیت خود تلاش می‌کند تا باورهای دینی جوانان را سست کند، تأکید کرد: راه مقابله با دشمن حضور با بصیرت دانشجویان و طلاب و دانشمندان و علما درصحنه است.

وی بابیان اینکه باید با پاسخ به شبهات و سئوالات جوانان در بصیرت افزایی آنان کوشید، گفت: محرم فرصتی برای بصیرت افزایی است.

کد خبر 4398456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha