۱۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۴۸

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

تخصیص ۱۵ میلیارد تومان برای بازسازی مدارس آسیب دیده در زلزله

تخصیص ۱۵ میلیارد تومان برای بازسازی مدارس آسیب دیده در زلزله

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان به استان در راستای جبران خسارات زمین لرزه ۵.۲ ریشتری به حوزه مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی ظهر دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان، افزود: همچنین اعتبارات نوسازی مدارس استان در سال جاری ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است و دولت کمک های خوبی در این بخش دارد که با احتساب تخصیص بازسازی مدارس آسیب دیده در زلزله، پوشش اعتباری قریب به ۴۰ میلیارد تومان محقق می شود.

احمدی با بیان اینکه مدیران متولی حوزه آموزش و پرورش می توانند از ظرفیت خیرین و کمک های غیر دولتی برای ارتقای ظرفیت ها و بهبود زیرساخت های  آموزشی بهره بگیرند، عنوان داشت: این موضوع به معنای عدم کمک دولتی نیست و دولت نیز کمک های خوبی در این بخش ها داشته است.

استاندار با تاکید بر فعالیت میدانی و عملیاتی مدیران و رصد مشکلات از نزدیک، ابراز داشت: من مدیر ستادی نمی خواهم و مدیری توانمند است که نسبت به رصد و رفع عملیاتی مشکلات اقدام کند.

احمدی به مشکلات زیرساختی مدارس استان اشاره کرد و بیان داشت: اقدامات مناسبی برای توسعه و تجهیز مدارس و بهبود ظرفیت ها برای بازگشایی مدارس انجام شده است.

وی افزود: علیرغم همه اقدامات، تاکید ما برتلاش شبانه روزی، سرعت بخشی به خدمات رسانی و افزایش کیفیت خدمات است.

استاندار با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از مدارس ما یک تا ۱۰ دانش آموزی است، خاطرنشان کرد: این موضوع اقتصادی نیست و باید مدل ارائه خدمت جدید تهیه شود و پوشش آموزشی جامعه هدف به شکل کارشناسی شده و اصولی انجام شود.

وی افزود: ما موظف به خدمات رسانی هستیم، اما باید مدل صحیح در حوزه پوشش تحصیلی مدارس یک تا ۱۰ نفره داشته باشیم که با تمرکز آموزشی به جای خدمات رسانی پرکنده، خروجی بهتری به دست آید.

کد خبر 4399394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha