۲۱ شهریور ۱۳۹۷، ۲۱:۱۹

با برتری مقابل حریف گمنام؛

استقلال خوزستان به مرحله بعد جام حذفی صعود کرد

استقلال خوزستان به مرحله بعد جام حذفی صعود کرد

اهواز ـ تیم فوتبال استقلال خوزستان با برتری مقابل تیم شاهین بندر انزلی به مرحله بعد جام حذفی فوتبال ایران صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی تیم های استقلال‌ خوزستان و شاهین بندر انزلی شامگ چهارشنبه در استادیوم غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی دو بر صفر استقلال به پایان رسید و به مرحله بعد جام حذفی صعود کرد. 

گل‌های این بازی را میثم کریمی (۳۹- پنالتی)، ایوب کلانتری (۶۴) برای استقلال خوزستان به ثمر رساندند. 

این بازی را جواد رحیم زاده با کمک محمد راهی و حمیدرضا اشون قضاوت کرد. 

استقلال خوزستان در این بازی با ترکیب: فرزین گروسیان، ساسان شیرمردی، احمد آل‌نعمه، مهرداد پورابوالقاسم، ایوب کلانتری، میثم کریمی، مسلم معاوی، محمدرضا مظاهری، ناصر قلاوند، مجتبی رمضانی و یونس دلفی بازی کرد. 

شاهین بندرانزلی نیز در این دیدار با ترکیب: میثم یعقوبی، بابک پورغلامی، میثم پورمیرزایی، سامان عاطفی، ابراهیم حسین‌زاده، نیما ویشگاهی، امید کوریان، مصطفی ناصری، مهیار ابراهیمی‌فر، سینا وطن‌خواه و سهیل فیاض در برابر حریف صف آرایی کرد. 

آبی‌پوشان استقلال در شرایطی به دیدار حریف شمالی رفتند که داریوش یزدی در این مسابقه به اکثر بازیکنان اصلی استراحت داده بود تا در اولین بازی جام حذفی سایر نفرات تیمش را مورد ارزیابی قرار دهد.

شاهین انزلی هم با در اختیار داشتن تعدادی از بازیکنان سابق ملوان انزلی نظیر سهیل فیاض، بابک پورغلامی و ... با هدف شگفتی سازی به اهواز سفر کرده بود تا در مصاف با استقلال خوزستان جواز صعود به مرحله بعدی جام حذفی را کسب کند.

در نیمه اول، تیم استقلال خوزستان کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و چند موقعیت گلزنی روی دروازه شاهین انزلی ایجاد کرد تا سرانجام در دقیقه ۳۹ صاحب ضربه پنالتی شد و میثم کریمی توپ را به تور دروازه‌ی تیم میهمان دوخت تا این نیمه با برتری آبی‌پوشان تمام شود.

در نیمه دوم نیز تیم استقلال خوزستان حاکم بر جریان مسابقه بود و در دقیقه ۶۴ با ضربه ایوب کلانتری گل دوم را درون دروازه‌ی شاهین انزلی جای دادند تا در یک بازی کم دردسر با نتیجه ۲ بر صفر مقابل حریف شمالی به برتری دست پیدا کنند.

استقلال خوزستان با این پیروزی به‌عنوان اولین تیم صعودکننده به مرحله یک هشتم نهایی شناخته شد و چهره سایر تیم‌های صعودکننده در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

کد خبر 4401915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha