۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۵۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

پرداخت۵۱میلیارد تومان تسهیلات بازسازی و نوسازی بهین یاب در قزوین

پرداخت۵۱میلیارد تومان تسهیلات بازسازی و نوسازی بهین یاب در قزوین

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از پرداخت ۵۱ میلیارد تومان تسهیلات بازسازی و نوسازی بهین یاب در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان روز شنبه با حضور سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان و بانک ها در محل استانداری قزوین برگزار شد.

علی پرزحمت دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین درابتدای این جلسه با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب و مصوبات کارگروه در سال گذشته و شش ماهه نخست سال جاری ارائه کرد.

وی گفت: تاکنون ۲۶۵ فقره متقاضی در سامانه بازسازی و نوسازی بهین یاب در استان ثبت نام کرده اند و ۱۵ مورد تسهیلات به مبلغ ۵۱ میلیارد تومان پرداخت شده است.

پرزحمت بیان کرد: در مجموع تاکنون یک هزار و ۱۲۱ واحد در بخش صنعت، معدن و کشاورزی به مبلغ ۹۷۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت مستقیم و رونق تولید و انتقالی از سال گذشته در استان پرداخت شده است.

وی همچنین تصریح کرد: در حوزه نظارت هم با ۲۹۶ فقره نظارت بر تسهیلات پرداخت شده، موفق به کسب رتبه ۴ کشور شده ایم.

پرزحمت همچنین با اشاره به آخرین پرداختیهای تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی استان قزوین گفت:طی هفته گذشته ۳ مورد تسهیلات رونق تولید به مبلغ ۶۷ میلیارد ریال و ۱ فقره تسهیلات به مبلغ ۳ میلیارد ریال در بازسازی و نوسازی استان پرداخت شده است.

در ادامه جلسه امروز در غالب کارگروه رفع موانع تولید به مشکلات ۳ واحد در بخش های تولیدی و صنعتی رسیدگی و تصمیمات لازم در کارگروه اتخاذ شد.

کد خبر 4403412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha