۸ بهمن ۱۳۸۵، ۹:۳۲

خبرهای کوتاه از سینمای جهان

دعوت اسپیلبرگ از ایستوود برای حضور در "ایندیانا جونز"، اعلام خبر ساخت قسمت دوم "ماجرای تامس کراون" و احتمال انصراف راب کوهن از ساخت فیلمی درباره بروس لی، خبرهای کوتاه سینمای جهان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، استیون اسپیلبرگ از کلینت ایستوود دعوت کرد در فیلم "ایندیانا جونز 4" بازی کند.اسپیلبرگ تمایل دارد از حضور ایستوود برای یکی از نقش های محوری فیلم استفاده کند، به همین منظور استودیو پارامونت را متقاعد کرده با پرداخت دستمزدی نجومی ایستوود را برای همکاری در این پروژه مجاب کند.

- کتی هلمز این روزها در حال مذاکره برای بازی در فیلم "پول دیوانه" است. این فیلم بر اساس مجموعه ای تلویزیونی محصول2001 بریتانیا ساخته می شود و اگر هلمز برای حضور در آن اعلام آمادگی کند، در نقش یک سارق ظاهر می شود. از دیگر هنرپیشگان این اثر می توان به کوئین لطیفه اشاره کرد.

- آندره براگر و لورن هولدن موافقت خود را برای پیوستن به فیلم "مه" اعلام کردند. این فیلم نام فرانک دارابونت را در مقام کارگردان دارد و توسط دایمنشن فیلمز کلید می خورد. "مه" برگرفته از داستان استفن کینگ است و شرح حال مردمانی را روایت می کند که در پی مواجهه با یک توفان درمی یابند این رویداد طبیعی مخلوقاتی غیرطبیعی را برای مبارزه با آنها اجیر کرده است. فیلمبرداری از نیمه ماه فوریه در لس ‌آنجلس آغاز می شود.

- پیرس برازنان به زودی در نقش تامس کراون بازمی گردد. جیمز باند سابق سینما اعلام کرد در حال حاضر مراحل پیش تولید قسمت دوم فیلم "ماجرای تامس کراون" محصول سال 1999 در جریان است. برازنان در این باره گفت: "فیلمنامه ای نوشته شده که بسیار خوب است و ما مصمم هستیم به هر قیمت این فیلم را بسازیم." این هنرپیشه اطمینان داد این فیلم نیز مانند نسخه نخست اثر خوبی خواهد بود و فیلمبرداری آن در استانبول صورت می گیرد.

- راب کوهن اعلام کرد حمایت نکردن خانواده بروس لی یکی از دلایلی است که می تواند به انصراف وی از ساخت زندگینامه چهره مطرح کنگ فو بینجامد. این کارگردان که تصمیم داشت فیلم جدیدش را به مدد جلوه های ویژه رایانه ای بسازد، به تدریج از تصمیم خود منصرف می شود. در این میان گویا خانواده بروس لی مایل هستند فیلمی را به صورت شخصی روانه سالن های سینما کنند و از دونی ین دعوت کرده اند در فیلم بازی کند.

کد خبر 440511

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha