۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۱۱

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

ضرورت تحقق آموزش اشتغال محور برای بهبود یافتگان مواد مخدر

ضرورت تحقق آموزش اشتغال محور برای بهبود یافتگان مواد مخدر

یاسوج- معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحقق آموزش اشتغال محور برای بهبود یافتگان مواد مخدر استان مورد تاکید است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاظم نظری ظهر دوشنبه در نشست با تشکل های مردم نهاد، افزود: باید مهمترین هدف در حوزه بهبود یافتگان مواد مخدر ایجاد ظرفیت های اشتغالی با در نظر گرفتن تحقق اشتغال پایدار باشد.

نظری به هدفگذاری آموزش ۶۱۲ نفر از بهبود یافتگان مواد مخدر در استان اشاره کرد و بیان داشت: امید است این آموزش ها تنها در حد آموزش نمانده و اشتغال زایی برای بهبود یافتگان محقق شود که تاکنون آموزش های فنی و حرفه ای مناسبی نیز داشته ایم.

وی افزود: با هدف توانمند سازی بهبودیافتگان، اشتغال زایی هایی در استان شکل گرفته که تحقق بیش از پیش ظرفیت های اشتغالی برای بهبودیافتگان مواد مخدر ضروری است.

نظری با بیان اینکه در آموزش ها نیز باید نیازسنجی شکل بگیرد، گفت: حرکت به سمت آموزش های متناسب با نیاز بازار برای بهبود یافتگان مواد مخدر مورد تاکید است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار برگزاری همایش ملی سفیران مبارزه با مواد مخدر را ظرفیتی برای شناسایی بهتر استان در سطح کشور دانست و اظهار کرد: در این بخش باید از ظرفیت های مختلف استفاده شده و ارائه برنامه توسط دستگاه هایی مانند میراث فرهنگی برای معرفی هرچه بهتر استان و همچنین برگزاری تور مورد تاکید است.

نظری تصریح کرد: مهمان نوازی از ظرفیت های مهم مردم استان است که از این طریق می توان نسبت به حضور بهتر گردشگران خارجی و معرفی هرچه بهتر استان گام برداشت.

کد خبر 4405499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha