۲۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰:۴۱

والیبال قهرمانی جهان - بلغارستان؛

کولاکویچ: تفاوت ما و لهستان در سرویس بود

کولاکویچ: تفاوت ما و لهستان در سرویس بود

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: تفاوت تیم ما و لهستان در سرویس بود به طوریکه آنها سرویس های ریسکی زدند و از ریسک خود جواب گرفتند اما ما اشتباهات زیادی داشتیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایگور کولاکویچ پس از دیدار مقابل لهستان و متحمل شدن اولین شکست در رقابت های قهرمانی جهان اظهار داشت: مسابقه سختی برای تیم ایران بود. برای ما و برای تیم ملی لهستان روز سختی سپری شد. به تیم ملی لهستان به خاطر این بازی تبریک می گویم. تفاوت تیم ما و لهستان در سرویس بود به طوریکه آنها سرویس های ریسکی زدند و از ریسک خود جواب گرفتند اما ما اشتباهات زیادی در سرویس داشتیم.

سرمربی تیم ملی والیبال تاکید کرد: درست است که نتیجه ۳ بر صفر به سود لهستان بود ولی شاهد مسابقه نزدیکی بودیم. تیم ملی لهستان در تمام طول ست های اول و دوم تیم برتر میدان بود و توانست برتری خود را حفظ کند و برنده شود. در ست سوم ما ۲۲ بر ۱۹ پیش بودیم ولی سرویس های بازیکن شماره ۱۵ تیم حریف بسیار خوب بود و ما هوشمندانه بازی نکردیم. به هر حال باید بازی با لهستان را فراموش و به بهازی مهم فردا مقابل فنلاند فکر کنیم. از مبارزه بازیکنانم راضی هستم ولی نتوانستیم در مقابل لهستان سرویس خوبی بزنیم.

کد خبر 4406201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha