۲۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۱۸

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل:

هیئت امنای مساجد اردبیل از آموزش کمک‌های اولیه بهره‌مند می‌شوند

هیئت امنای مساجد اردبیل از آموزش کمک‌های اولیه بهره‌مند می‌شوند

اردبیل - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: آموزش کمک‌های اولیه به هیئت امنای مساجد این استان تا محرم سال بعد در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین معبودی در جلسه با مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل اضافه کرد: این مهم به منظور امدادرسانی به حادثه دیدگان در محلات و برنامه های مذهبی انجام می شود.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری دوره های کمک های اولیه برای اعضای هیئت امنای مساجد تصریح کرد: این افراد در زمان وقوع حوادث تا زمان رسیدن نیروهای امدادی به حادثه دیدگان کمک کرده و امدادرسانی اولیه را انجام می دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه دوره آموزشی برای اعضای هیئت امنا در سال گذشته نیز انجام شد، اضافه کرد: در سال ۹۶ حدود ۲۰۰ نفر از اعضای هیئت امنای مساجد استان در دوره های آموزشی کمک های اولیه حضور یافتند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر از هرگونه برنامه های آموزشی استقبال می کند، اضافه کرد: آرمان ما تحقق شعار «هر خانواده، یک امدادگر» است که با برنامه های آموزشی مختلف و در پروسه زمانی امکان پذیر است.

معبودی با تاکید بر اینکه دوره های آموزشی این جمعیت کاملا رایگان بوده و شهروندان در صورت تمایل می توانند در این دوره ها شرکت کنند، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر آماده همکاری با نهادهای دولتی و عمومی برای برگزاری دوره های آموزشی است.

کد خبر 4406568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha