۲۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۰۶

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن خبرداد:

اعزام ۹۲ مبلغ به روستاهای بردسکن همزمان با ماه محرم

اعزام ۹۲ مبلغ به روستاهای بردسکن همزمان با ماه محرم

مشهد- رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن گفت:۹۲ مبلغ در ماه محرم به نقاط مختلف و روستاهای بردسکن اعزام شدند.

به گزارش خبرنگارمهر، حجت‌الاسلام سیدکاظم سالاری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام ماه محرم از شهرستان بردسکن ۹۲ مبلغ به نقاط مختلف اعزام می‌شوند که از این تعداد ۳۵ روحانی متعلق به روستاهای مختلف بردسکن هستند.

وی افزود: برای اعزام مبلغان موضوع ارزیابی عملکرد روحانیون مورد توجه است که با سرکشی‌ها و مراجعات حضوری انجام می‌شود و جلساتی در خصوص هماهنگی میان ادارات مرتبط با هیات مذهبی و سیاست گذاری‌‎های کلانی که مورد نظر است، صورت می‌گیرد همچنین همایش‌هایی در خصوص مسائل مختلف در ماه محرم در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن گفت: در سطح شهرستان ۸۰ هیئت مذهبی و همچنین ۱۵۰ هیئت در روستاها فعالیت می‌کنند و نسبت به سیاست گذاری‌هایی که در نظام اسلامی وجود دارد، کار خود را در شهرستان و روستا انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد:در خصوص ایستگاه‌های صلواتی نیز با اداراتی که مرتبط هستند برای انجام کارها و در حقیقت صدور مجوزهای لازم هماهنگی‌ های لازم انجام شده است.

سالاری بیان کرد: آیین سنتی قدیمی به نام «عزاداری دور علم» دربردسکن وجود دارد که بسیار مرسوم است و در ادامه حرکت هیئت‌های مذهبی در سطح شهرستان که با نظم و انضباط مشخص انجام می‌شود.

کد خبر 4406596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha