۲۸ شهریور ۱۳۹۷، ۲۰:۲۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل به مهر خبر داد؛

اجتماع تاسوعایی اردبیل از شبکه ملی و برون مرزی به نمایش درآمد

اجتماع تاسوعایی اردبیل از شبکه ملی و برون مرزی به نمایش درآمد

اردبیل – مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تاکید کرد که اجتماع عظیم تاسوعایی در اردبیل از شبکه‌های ملی و برون مرزی به صورت مطلوب پوشش و به نمایش درآمده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی ستوده عصر چهارشنبه در حاشیه اجتماع عظیم تاسوعایی در اردبیل افزود: این مراسم به صورت مستقیم از شبکه ملی از جمله شبکه های یک، دو، سه، خبر و... و نیز شبکه استانی سبلان پخش شد.

وی با بیان اینکه شبکه برون مرزی نیز این مراسم را برای هوطنان ایرانی در کشورهای مختلف دنیا نمایش دادند، تصریح کرد: این مهم می تواند در معرفی عزاداری اصیل و سنتی و هویت غنی آئین های اجرا شده تاثیرگذار باشد.

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اجتماع عظیم تاسوعای حسینی در اردبیل به عنوان پایتخت عزاداری کشور همرمان با روز تاسوعا و با حضور هیئات مذهبی و دسته های عزاداری برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه دستیابی به هویت اصیل و غنی عزاداری از جمله رویکرد برگزاری این اجتماع است، ادامه داد: تجمع بزرگ عاشورایی و تاسوعایی اردبیل به عنوان عزاداری اصیل امروز جایگاه رفیع پرشکوهی در کشور کسب کرده است.

ستوده اضافه کرد: تلاش شده امسال اجتماع تاسوعایی و عاشورایی اردبیل که از شبکه های سراسری به نمایش درمی آید به بهترین و اصیل ترین شکل خود اجرا شود.

در اجتماع عظیم تاسوعای حسینی در اردبیل بیش از هزاران عزادار در میدان عالی قاپو اردبیل و در جوار بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی و خیابان های اطراف گرد هم آمدند.

کد خبر 4407511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha