۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۹:۱۰

نماینده مردم رفسنجان و انار خبر داد:

پی گیری برای حل مشکلات پسته کاران رفسنجانی

پی گیری برای حل مشکلات پسته کاران رفسنجانی

رفسنجان - نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری های زیادی در بحث سرمازدگی پسته انجام شده امیدواریم بتوانیم کمک هایی به مردم در دو سه سال آینده کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی انارکی عصر جمعه در آیین چهارمین سالگرد ثبت ملی آیین جوش‌زنی ایران (هرمزآباد) در مسجد قدیم (صاحب الزمان) هرمزآباد اظهار داشت: کارهای بزرگی در منطقه هرمزآباد انجام شده که یکی از آنها ثبت ملی آئین جوش زنی است که از دهیاری و شورای اسلامی هرمزآباد برای این کار تقدیر و تشکر می کنم.

 وی بیان کرد: میراث گذشتگان ما و قدمتهایی که هویت ما را معرفی می کند ارزشمند بوده و اصالت ما همین میراثی است که از گذشتگان به ما به ارث رسیده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، در منطقه نیز بحث سرمازدگی پسته را داریم که با پیگیری های زیادی که شده امیدواریم کمکی برای مردم در دو سه سال آینده کنیم.

انارکی محمدی با بیان اینکه امیدواریم سال آینده سال خوبی برای مردم ایران باشد، افزود: امیدواریم در سال آینده باری از مشکلات این مردم برداشته شده و وضعیت معیشتی مردم بهتر شود و امیدواریم مردم و مسئولان دست به دست هم دهند با همدلی و همراهی کارها را به پیش ببریم.

کد خبر 4408403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha