۳۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۵۸

فرمانده پادگان مهندسی بروجرد:

ملت ایران و نیروهای مسلح به هرگونه تجاوزگری پاسخ قاطع می‌دهد

ملت ایران و نیروهای مسلح به هرگونه تجاوزگری پاسخ قاطع می‌دهد

بروجرد- فرمانده پادگان مهندسی بروجرد گفت: ملت ایران و نیروهای مسلح به هرگونه تجاوزگری پاسخ قاطع می‌دهد و ضربه محکمی به دشمن وارد می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر،  امیر محمد مرادی ظهر شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح بروجرد که در میدان تختی این شهر برگزار شد، با بیان اینکه ملت ایران به مدت هشت سال با استکبار جهانی به نمایندگی صدام ملعون و حمایت ده ها کشور جنگیدند، اظهار داشت: سپاه پاسداران، نیروهای انتظامی، ارتش جمهوری اسلامی و بسیج مردمی در دوران هشت سال دفاع مقدس جنگیدند و پایمردی، ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی از خود نشان دادند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در مکتب امام حسین(ع) این درس ها را یاد گرفته اند، افزود: باید قدر دین اسلام و ماه محرم را بدانیم چرا که عاشورا و محرم یک واقعه تاریخی نیست بلکه واقعه ای انسان ساز است.

فرمانده پادگان مهندسی بروجرد با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مردم، تصریح کرد: ایشان فرمودند بین ایران و آمریکا جنگی رخ نخواهد داد چرا که مثل گذشته ایران به هیچ وجه شروع کننده جنگ نخواهد بود.

امیر مرادی ادامه داد: همچنین مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا حمله را آغاز نمی کند چون می داند به ضررشان تمام می شود زیرا جمهوری اسلامی و ملت ایران ثابت کردند به هر متجاوزی ضربه بزرگی وارد خواهند کرد.

وی افزود: سخنان مقام معظم رهبری نشان دهنده اعتقاد و اعتماد وی به توان نیروهای رزمی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده پادگان مهندسی بروجرد یاد آور شد: به عنوان سربازان نیروهای مسلح به خود می بالیم و افتخار می کنیم که مقام معظم رهبری اینچنین به نیروها اعتماد دارد و تلاش می کنیم توان رزمی خود را روز به روز ارتقاء دهیم؛  اجازه نخواهیم داد که کوچکترین تعرضی به مرزهای زمینی، هوایی و دریایی ایران وارد شود.

کد خبر 4408854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha