۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۲۵

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شیراز:

نیروهای شهرداری باید از مسیر آزمون و مصاحبه مشغول به‌کار شوند

 نیروهای شهرداری باید از مسیر آزمون و مصاحبه  مشغول به‌کار شوند

شیراز- رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز گفت: نیروهای شهرداری شیراز باید از طریق پذیرش در آزمون و مصاحبه مشغول به‌کار شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی شهر شیراز، پنجاه و نهمین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه، امورحقوقی و املاک به بررسی طرح حریم سبز پروژه کوهسار مهدی و تعیین تکلیف حقوق غارسین و مالکین در این کمیسیون پرداخت.

در این جلسه، عبدالرزاق موسوی، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این ایام را به ایثارگران و مدافعان وطن تبریک گفت.

وی همچنین با اشاره به اقدام تروریستی در شهر اهواز و شهادت جمعی از هموطنان گفت: این حرکت زشت و جنایت بشری را محکوم می‌کنیم و برای مجروحین این حادثه از خدای منان خواستار شفای عاجل هستیم.

موسوی گفت: امید است آنهایی که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند این اقدام تروریستی را در عمل محکوم کنند.

وی افزود: طرح حریم سبز پروژه کوهسار مهدی و تعیین تکلیف حقوق غارسین و مالکین در این کمیسیون بررسی شد؛ مقرر شد این طرح در کارگروه تخصصی بررسی و نتایج حاصله به کمیسیون ارائه شود.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه، امورحقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز افزود: بررسی مدیریت و نگهداری مجموعه ها و باغ های تاریخی شهرداری شیراز نیز در دستورکار کمیسیون قرار گرفت.

موسوی گفت: بنا بر این طرح باغ های تاریخی دلگشا و جهان نما باید به صورت هیات امنایی متشکل از مجموعه فرهنگی، سازمان سیما، منظرو فضای سبز شهری و حوزه برنامه ریزی شهرداری اداره شود.

وی افزود: مقرر شد این طرح پس از بررسی کارشناسی به کمیسیون ارائه تا با حضور رییس کمیسیون گردشگری و زیارت بررسی و تصویب شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز از بررسی مدیریت تعارض منافع عمومی در شهرداری شیراز در دستور کار کمیسیون خبر داد.

وی افزود: هدف از این طرح را جلوگیری از انتصابات بدون ضابطه در شهرداری و ممانعت از ایجاد رانت در قراردادهاو معاملاتی شهرداری است.

وی بر بکارگیری نیروهای شهرداری بر اساس اصول و منافع مردم تاکید کرد وگفت: دغدغه اعضای کمیسیون این است که کسی با تضییع حقوق دیگران در شهرداری بکارگرفته نشود.

موسوی افزود: باید نیروهای شهرداری از طریق پذیرش در ازمون و مصاحبه در بخشهای شهرداری مشغول فعالیت شوند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مقرر شد کمیته ای متشکل از حوزه‌ حقوقی، برنامه ریزی و مالی شهرداری شیراز تشکیل و به بررسی کارشناسی این طرح بپردازد.

وی افزود: اعضای کمیسیون به بررسی اصلاح آیین نامه واگذاری زمین به هیات های فرهنگی، مجتمع های فرهنگی ، ورزشی و مذهبی پرداختند.

کد خبر 4410134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha