۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۹

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:

شاهرود میزبان مسابقات کشتی آزاد جوانان کشور می‌شود

شاهرود میزبان مسابقات کشتی آزاد جوانان کشور می‌شود

سمنان - مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور در رده سنی جوانان به میزبانی سالن ورزشی البرز شرقی شاهرود خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد فتاحی پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری پیرامون برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد در رده جوانان، تأکید کرد: این رقابت‌ها به میزبانی سالن البرز شرقی شاهرود به مدت سه روز از تاریخ بیست و پنجم تا بیست و هفتم مهرماه برگزار می‌شود و در آن کشتی‌گیرانی از سراسر کشور به رقابت خواهند پرداخت.

وی بابیان اینکه شرایط برای میزبانی ورزشکاران در سطح ملی ازلحاظ اسکان و سالن برگزاری در شاهرود مهیا است، افزود: رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور با حضور مربیان و ورزشکاران برتر برگزار و فرصت خوبی برای شناسایی استعدادهای جوان استان سمنان محسوب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه کشتی ورزش اول ایران اسلامی است، گفت: این ورزش نیازمند حمایت بیشتر مردم است لذا امیدواریم حضور آحاد مردم شهرستان شاهرود در روزهای مسابقه بتواند در راستای برگزاری هرچه بهتر رقابت‌ها راهگشا باشد تا بتوانیم در اخذ میزبانی‌های مسابقاتی ازاین‌دست در استان موفق باشیم.

فتاحی گفت: مسابقات کشتی جوانان قهرمانی کشور به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و با هدف ترویج ورزش قهرمانی در بین جوانان برگزار می شود.

کد خبر 4411105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha