۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۷:۴۳

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند:

جامعه نیازمند شناخت صحیحی از سبک زندگی اسلامی است

جامعه نیازمند شناخت صحیحی از سبک زندگی اسلامی است

همدان - رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: جامعه نیازمند شناخت صحیحی از سبک زندگی اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی محبی بعدازظهر شنبه در جمع بانوان بسیجی شهر فیروزان به تشریح سبک زندگی اسلامی پرداخت و اظهارداشت: در حوزه سبک زندگی اسلامی فرد باید شناخت درستی نسبت به مسائل دینی داشته باشد تا بتواند آن را در جامعه فردی و اجتماعی پیاده‌ کند. ‌

وی با اشاره به اینکه دینداری مایه آرامش، امیدواری و عملیاتی کردن اخلاق است، گفت: دین عصاره ای از آموزه های اعتقادی، باورها، اخلاق و اعمال انسانی است که با پیاده سازی آن در زندگی، انسان به سعادت، عزت، کرامت و خوشبختی واقعی دست می یابد.

حجت‌الاسلام محبی کرامت انسانی را در فکر و اندیشه دانست و افزود: اگر انسان محور تدبیر، اندیشه و اعتقادات خود را دینی کند نقش و تأثیر آن را در زندگی می بیند و به مقامات عالی می رسد.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی نهاوند نیز گفت: روحیه و تفکر بسیجی مداحان و طلاب جامعه را از انواع تهدیدها مصون نگه می دارد چراکه نقش آنها در حفظ ارزشها مثبت است.

حبیب سلگی بابیان اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی نیاز امروز جامعه است، گفت: دشمن سعی میکند با ترویج فرهنگ غرب در میان جوانان، اعتقادات و تعصبات آنان را بگیرد و باید به این مسئله توجه کافی داشته باشیم.

سلگی اظهار داشت: بسیج برخاسته از متن مردم و نماینده مجموعه ملت است که با هدف والای الهی و با روحیه خستگی ناپذیر در هر میدانی که لازم باشد، حضور پیدا می کند.

دیگر کارشناس تبلیغات اسلامی نهاوند نیز گفت: ۳۵ مسجد این شهرستان به‌عنوان قرارگاه مدیریت بحران در شرایط اضطراری معرفی شده اند.

علی ترکاشوند عنوان کرد: باید در گرفتاری ها و مشکلات با اتخاذ تصمیمات درست، بهترین راهکار برای رفع مدیریت بحران در جامعه اتخاذ شود.

کد خبر 4415201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha