۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۱

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کرمانشاه خبر داد

اخطار پلمب به ۱۶ سوئیت غیرمجاز گردشگری در کرمانشاه

اخطار پلمب به ۱۶ سوئیت غیرمجاز گردشگری در کرمانشاه

کرمانشاه_رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از صدور اخطاریه پلمپ برای ۱۶ سوئیت غیرمجاز گردشگری در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا رستمی اظهار داشت: به دنبال وصول اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه تعدادی از مالکان منازل درمناطق حاشیه آثار باستانی طاقبستان اقدام به راه اندازی سوئیت هایی دربخشی از ملک شخصی خود کرده و آن ها را به مسافران اجاره می دهند، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات بعمل آمده و پس از استعلام از اداره کل میراث فرهنگی استان مشخص شد این افراد بدون هیچ مجوزی به صورت غیرمجاز اقدام به راه اندازی سوئیت اجاره ای کرده و آن ها را در اختیار مسافران قرار می دهند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی کرمانشاه نیز با توجه به احتمال بروز مشکلات امنیتی و اخلاقی در این منازل پس از محرز شدن تخلف به موضع ورود پیدا کرد.

این مقام انتظامی گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی همراه با نمایندگان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و اتحادیه صنف هتلداران برای ۱۶ سوئیت و مکان غیر مجاز شناسایی شده اخطاریه پلمب صادر کرد.

وی گفت: این امکان در صورتی که ظرف مدت تعیین شده نتوانند مجوزهای لازم را کسب کنند پلمب می شوند.

کد خبر 4415451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha