۱۰ مهر ۱۳۹۷، ۲۱:۳۹

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری چهارمحال و بختیاری:

زیرساخت های ورزش دوچرخه سواری درچهارمحال وبختیاری ارتقا می یابد

زیرساخت های ورزش دوچرخه سواری درچهارمحال وبختیاری ارتقا می یابد

شهرکرد- رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان چهارمحال و بختیاری گفت: زیرساخت های ورزش دوچرخه سواری درچهارمحال وبختیاری ارتقا می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، علیرضا احمدی با اشاره به اینکه زیرساخت های ورزش دوچرخه سواری درچهارمحال وبختیاری ارتقا می یابد، تصریح کرد: زیرساخت‌هایی همچون فعال‌سازی پارک بانوان شهرکرد و طراحی پیست دوچرخه‌سواری در پارک تهلیجان از مهمترین اقدامات به شمار می رود.

احمدی نبود فضای مناسب برای تمرین و عدم وجود پیست محصور به ویژه برای بانوان را از جمله مشکلات موجود این رشته ورزشی عنوان کرد و گفت: ایجاد یک پیست دوچرخه‌سواری استاندارد در استان ضروری است تا هم رکاب‌زنان مرد از خطرات دوچرخه‌سواری در کنار جاده در امان باشند و هم مکانی محصور و پوشیده برای بانوان علاقه‌مند به این رشته ورزشی باشد.

وی از مهیا شدن زیرساخت های دوچرخه سواری در شهرکرد خبر داد و گفت: با توجه به نشستی که با اعضای شورای شهر شهرکرد برگزار شد مقرر شد یک پیست دوچرخه‌سواری در پارک تهلیجان شهرکرد ایجاد شودو چنانچه این پیست راه‌اندازی شود، قطعاً بخشی از مشکلات موجود در این زمینه مرتفع خواهد شد.

کد خبر 4419212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha