۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰

استاندار مازندران:

وضعیت بهداشت و درمان در مازندران پرمخاطره است

وضعیت بهداشت و درمان در مازندران پرمخاطره است

بابل - استاندار مازندران گفت: وضعیت بهداشت و درمان در استان به دلیل شرایط محیطی و سبک زندگی پرمخاطره است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی صبح چهارشنبه در کنگره بین المللی جراحان مغز در بابل با بیان اینکه وضعیت بهداشت و درمان متاثر از شرایط محیطی و سبک زندگی، پرمخاطره است گفت: میزان بیماری هایی نظیر سکته های قلبی و عروقی، فشار خون و غیره در استان بالا و ناشی از سبک زندگی است.

وی با اظهار اینکه مهمترین جلوه توسعه یافتگی، کارآمدی و اثربخشی است اظهار داشت: ایران اسلامی داعیه احیای ارزش ها را دارد و سلطه پذیر نیست و مسیرش برای پیشرفت هموار نیست.

وی با اشاره به توطئه های مختلف دشمنان در ۴۰ سال گذشته افزود: برای وارد شدن در راس هرم توسعه یافتگی همواره با مزاحمت های متعدد و پیچیده روبرو بوده ایم و در این شرایط و فضا ایران اسلامی به پیشرفت های زیادی رسیده است.

استاندار مازندران تاکید کرد: برای همواره کردن مسیر پیشرفت باید در حوزه سیاستگذاری و قابلیت ها و عملکرد توجه خاصی داشته داشتیم تا برای متعالی سازی سازمان و جامعه به سمت هرم برتر گام برداریم.

اسلامی یادآورشد: راه رسیدن به تراز برتر این است که همواره دغدغه بهبود وضع موجود را داشته باشیم و بتوانیم منابع و ظرفیت های پژوهشی و اجرایی را در خدمت بهبود قرار دهیم و به تحقیقات نتیجه گرا توجه کنیم.

وی به فعالیت های پیشرفته در حوزه جراحی مغز و اعصاب اشاره و اضافه کرد: امروز متخصصان در حوزه جهانی قادرند خدماتی به بشریت ارائه دهند و کشور را در تراز برتر قرار دهند.

استاندار مازندران تصریح کرد: باید ظرفیت های مورد نیاز برای تربیت دانشجویان پزشکی را در استان فراهم کنیم تا وضعیت مازندران را در منطقه رشد دهد.

کد خبر 4419511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha