۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۰۰

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

آمریکایی‌ها ظرفیت راه‌اندازی جنگ جدید را ندارند

آمریکایی‌ها ظرفیت راه‌اندازی جنگ جدید را ندارند

اصفهان - جانشین سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: اطمینان داریم که جنگی رخ نخواهد داد چراکه آمریکایی‌ها به واسطه تلفات، هزینه‌های بالا و توانمندی جمهوری اسلامی ایران ظرفیت جنگ جدید ندارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مجتبی فدا در همایش گردهمایی مسئولان دسته‌های عزاداری خمینی‌شهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورا و نهضت حسینی است و مردم ایران با الگوپذیری از این حادثه تاریخی بر دشمن پیروز شدند.

وی افزود: در ابتدای انقلاب، مردم در سخت‌ترین شرایط و با توجه به مشکلات فراوانی از جمله کمبود امکانات و تجهیزات و وجود گروه‌های منافقان و تروریستی مقابل دشمن ایستادند.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه در حال حاضر نیز با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنیم، گفت: مردم ما با وجود تحریم‌های اقتصادی در راه انقلاب ثابت قدم مانده‌اند و از خون شهدا پاسداری می‌کنند.

آمریکا ۴۰ سال است نتوانسته به خواسته‌های جدیدی دست پیدا کند

وی ادامه داد: آمریکا از ۴۰ سال پیش تاکنون به روش‌های مختلف سعی کرده انقلاب ما را نابود کند و ایران را از صحنه روزگار محو کند اما هر بار سرکوب شده و نتوانسته به خواسته شیطانی‌اش دست پیدا کند.

سردار فدا تصریح کرد: آمریکا در تمام فعالیت‌هایی که در منطقه برنامه‌ریزی کرده، شکست خورده و از ناامنی برای رژیم صهیونیستی به دلیل اینکه جبهه مقاومت تا مرزهای آنها جلو رفته واهمه دارد و از اتحاد کشورهای اسلامی می‌ترسد، به همین خاطر به دنبال تفرقه بین کشورهای اسلامی است.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اظهار داشت: استکبار جهانی به ویژه آمریکا برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی از هر فعالیت، برنامه و مطالبه مردمی استفاده می‌کند و با فشارها و تحریم‌های اقتصادی که برخی از آن نشات گرفته از سوء مدیریت بوده به دنبال ایجاد جنگ روانی وسیع و گسترده برای ضربه به ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران است.

تمرکز دشمن بر مسایل داخلی کشور

وی افزود: به خطر افتادن صهیونیسم، ناتوانی آمریکایی‌ها برای جنگ مستقیم با ایران و قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی ایران از دلایل تمرکز دشمن بر مسائل داخل کشور است.

سردار فدا تاکید کرد: باید مقام و منزلت دو هزار و ۳۰۰ شهید شهرستان خمینی‌شهر، ۲۳ هزار شهید استان و ۲۳۰ هزار شهید کشور را قدر بدانیم چرا که عظمت، استقلال و اعتبار را مدیون شهدا، امام (ره) و دستجات عزاداری هستیم که حرکت ما متصل به حرکت عاشوراست.

آمریکا از همه ظرفیت‌هایش برای مقابله با ایران استفاده کرده است

وی با بیان اینکه چند وقتی است آمریکایی‌ها روی مسائل داخلی ما زوم کرده‌اند، اظهار داشت: آمریکا از همه ظرفیت‌هایش برای مقابله با ایران استفاده کرده است.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) افزود: توان و امکاناتی برای جمهوری اسلامی ایران فراهم شده که هر لحظه برای پاسخ‌گویی به تهدیدات آمریکا، آمادگی لازم دارد و دشمن در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و نظامی به فعالیت خصمانه پرداخته و پشتوانه آن نیز وزارت خزانه‌داری آمریکا است.

وی با اشاره به شکست‌های آمریکا به ایران در این ۴۰ سال تصریح کرد: بر اساس گفته دشمن، آنها شش تریلیون در منطقه خرج کرده و هیچ دستاوردی نداشته است.

اسرائیلی‌ها زودتر از تصورشان از صفحه روزگار محو خواهند شد

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بشارت داده‌اند در ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت که از این موضوع یکسال می‌گذرد ولی با این دست و پایی که اسرائیلی‌ها می‌زنند، زودتر از صفحه روزگار محو خواهند شد.

جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) ادامه داد: امام خمینی(ره) هم گفته بودند که ابرقدرت‌ها را به خاک ذلت می‌نشانیم و مقام معظم رهبری در ۴۵ روز پیش در دیدار با علمای لبنان نیز ین مطلب را بیان داشتند که نماز جماعت را در قدس اقامه خواهیم کرد.

رزمندگان یمنی، لبنانی و فلسطینی دست خالی در برابر آمریکا می‌ایستد

وی با اشاره به قدرت گرفتن جبهه مقاومت گفت: رزمندگان یمنی، لبنانی و فلسطینی ترس و واهمه‌ای از ابرقدرت آمریکا و تجهیزات و ابهتش ندارند و با دست خالی در مقابل آنها می‌جنگند.

سردار فدا با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری، دوران بزن و در برو تمام شده است، تصریح کرد: توان و امکاناتی برای جمهوری اسلامی ایران فراهم شده که با اقتدار در برابر دشمن می‌جنگد.

جانشین سپاه صاحب الزمان با اشاره به حادثه دلخراش تروریستی در اهواز گفت: هشدار داده‌بودیم که اگر دشمن خط قرمز ما را رعایت نکند ما هم خط قرمز را رعایت نخواهیم کرد، ما پدر محمد طاها را کنار موشک‌ها بردیم و رمز شلیک موشک‌ها را اعلام کرد.

جنگ روانی دشمن هیچ پشتوانه‌ای ندارد

وی ادامه داد: ۴۰ سال است در برابر دشمن ایستاده‌ایم باز هم می‌ایستیم، مواظب باشیم دشمن دلمان را خالی نکند، پشت این جنگ روانی هیچ چیز نیست.

سردار فدا تاکید کرد: اطمینان داریم که جنگی رخ نخواهد داد چرا که آمریکایی‌ها به واسطه تلفات، هزینه و توانمندی جمهوری اسلامی ایران ظرفیت جنگ جدید ندارند.

کد خبر 4419819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha