۱۳ مهر ۱۳۹۷، ۱۳:۵۲

نماینده بلژیک در بخش تیمی اول شد؛

قهرمانی گنج خانلو در مرحله پایانی تور دوچرخه سواری آذربایجان

قهرمانی گنج خانلو در مرحله پایانی تور دوچرخه سواری آذربایجان

مرحله ششم و نهایی تور بین‎المللی دوچرخه سواری آذربایجان با قهرمانی محمد گنج خانلو از تیم پیشگامان کویر یزد و ایستادن تیم تارتلو بلژیک بر سکوی نخست تیمی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله ششم و آخر از سی و سومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران امروز جمعه ۱۳ مهرماه در مسافت ۹۱ کیلومتر در داخل شهر تبریز برگزار شد. در این مرحله محمد گنج خانلو از تیم پیشگامان کویر یزد به عنوان نفر نخست از خط پایان گذر کرد و قهرمان مرحله آخر تور شد.

مارکودتس از تیم آلکتو هلند دوم و دیمیتری سوکولوف از تیم ملی روسیه نیز سوم شد. 

همین طور در پایان تور پیراهن طلایی و عنوان برترین رکابزن شرکت کننده به دیمیتری سوکولوف از تیم ملی روسیه رسید. محمد گنج خانلو از تیم پیشگامان کویر یزد پیراهن سبز امتیازی را برای خود بدست آورد. سعید صفرزاده نیز که از مرحله سوم پیراهن کوهستان را برتن کرده بود توانست این پیراهن و عنوان برترین رکابزن بخش کوهستان تور را از آن خود کند. نانتاس لاشینیس از تیم آستاکی لیتوانی هم به عنوان برترین رکابزن جوان حاضر در تور پیراهن سفید را کسب کرد. 

در بخش تیمی هم تیم تارتلو بلژیک قهرمان شد. تیم ملی روسیه دوم و تیم آلکتو هلند در رده سوم ایستاد. 

سی و سومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان از ۸ تا ۱۳ مهرماه در ۶ مرحله و با حضور نمایندگان ۱۳ تیم داخلی و خارجی برگزار شد. 

کد خبر 4421270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha