۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۵

فرمانده ناجا:

پشتیبانی از ناجا کمی ضعیف است/ متوقف نمی شویم

پشتیبانی از ناجا کمی ضعیف است/ متوقف نمی شویم

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پشتیبانی از نیروی انتظامی کمی ضعیف است، گفت: پلیس افتخار می کند که لباس خدمت به مردم را بر تن کرده است.

گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری صبح امروز در مراسم رونمایی از فناوریهای نوین پلیس پیشگیری ناجا در حوزه کلانتری و پاسگاه با بیان اینکه نیروی انتظامی مزیت ارتباط شبانه‌روزی با مردم را دارد، افزود: نیروی انتظامی جزو مجموعه‌هایی است که از فناوری روز استفاده کرده است البته سرعت ما باید بیشتر شود؛ متاسفانه  پشتیبانی از نیروی انتظامی قدری ضعیف است، اگر پشتیبانی‌های لازم از نیروی انتظامی صورت می‌گرفت، مطمئنا چند گام در این عرصه جلوتر بودیم.

وی افزود: هدف استفاده از تکنولوژی روز این است که برای خدمت به مردم سرعت، دقت و صحت عمل داشته باشیم؛ دو سال قبل در این ایام محضر مقام معظم رهبری شرفیاب شدیم که ایشان تحول در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را مطرح کردند، بعد از فرمایشات ایشان جلساتی تشکیل دادیم، کاری شروع شد و اقدامات خوبی صورت گرفت، از پروژه‌هایی که امروز رونمایی شد، هر کدام می‌تواند تحولی در خدمت ایجاد کند.

اشتری تصریح کرد: یکی از کارهایی که زمان زیادی از پلیس می‌گیرد، اجرئیات است؛ اگر بتوانیم از طریق سیستم با مرجع قضایی هماهنگ شویم، کار بسیار پیش می‌رود؛ اجرا کردن این کارها مشکلات خودش را دارد اما ما متوقف نمی‌شویم باید با سرعت این مسیر را برویم، مردم توقع دارند در صورت مراجعه به ما در کمترین زمان پاسخ بگیرند؛ یکی از موضوعات تاکید شده در ناجا تکریم ارباب‌رجوع و پاسخگویی به مردم است.

فرمانده ناجا ادامه داد: هر چه به مردم خدمت کنیم، در واقع دشمن را مایوس کرده‌ایم؛ هدفمان ارائه بهترین و صادقانه‌ترین خدمت به مردم است، پلیس افتخار می‌کند که لباس خدمت‌گزاری به مردم را پوشیده است.

سردار اشتری گفت: در یکی از مراکز آموزش ناجا گفتیم هر کس، هر خدمتی می تواند ارائه دهد؛ با اعلام این مطلب تعدادی برای ارائه خدمت داوطلب شدند که نمونه بودند، در رابطه با پهپادها و در موضوع کنترل مجرمان طرحهای خوبی ارائه شد.

کد خبر 4421936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha