۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۰۱

«پرواز ستاره‌ای» در کافه شهرزاد

«پرواز ستاره‌ای» در کافه شهرزاد

نمایش «پرواز ستاره ای» که مختص گروه سنی خردسال و کودکان است به مناسبت روز جهانی کودک در کافه شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد، «پرواز ستاره ای» عنوان اثر نمایشی تازه ای است که از دوشنبه ۱۶ مهرماه در ۲ سانس ۱۰ صبح و ۱۶ در کافه مجموعه پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

نویسندگی و کارگردانی این نمایش بر عهده نیما بیگلریان است. این نمایش پیش از این در شهر فرانکفورت آلمان روی صحنه رفته و یک پروژه بین المللی در حوزه خردسال و کودکان محسوب می شود. پیش خرید بلیت های این نمایش در سایت های اینترنتی مرتبط آغاز شده است و علاقه مندان می توانند به صورت حضوری از گیشه پردیس تئاتر شهرزاد بلیت های این نمایش را خریداری کنند.

تهیه کنندگی این نمایش بر عهده آرمان متین نیا است و حامد زحمتکش در مقام بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می پردازد.

از سوی دیگر نمایش «صد درصد» به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی که اجراهای خود را از تاریخ ۷ شهریورماه در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده است تا پایان مهرماه سال جاری هر شب ساعت ۲۰ در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود. نمایش «صد در صد» در روزهای پایانی هر هفته (پنج شنبه و جمعه) در ۲ سانس ۱۷ و ۲۰ روی صحنه می رود.

ستاره پسیانی و هوتن شکیبا در این نمایش به ایفای نقش می پردازند و تهیه کنندگی آن بر عهده محمد قدس است.

نمایش «مواچیله در هیچ جا» به کارگردانی محمد نیما مظاهری که از تاریخ ۱ مهرماه در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفته است تا پایان مهرماه به اجراهای خود ادامه می دهد. این اثر ادای دینی به حسین پناهی شاعر و نویسنده معاصر است. «مواچیله در هیچ جا» هر روز ساعت ۱۸:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا خواهد شد.

مهسا اصغری، کاوه دوستی، حمید رشید، شایسته سجادی، شیما صفری، مرصاد فیضی، فوژان فروتن، معین کرمی، نوید نصرتی، محمدنیما مظاهری در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. ۵۰ درصد از عواید فروش این نمایش هزینه کودکان سرطانی خواهد شد و امکان خرید بلیت به صورت حضوری از گیشه پردیس تئاتر شهرزاد فراهم است.

نمایش «تهوع» به کارگردانی مریم برزگر هم تا پایان مهرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ با هنرمندی شکیب شجره در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

نمایش «سنگ ها برای آنتیگون» به کارگردانی علی پازکی تا پایان مهرماه هر شب ساعت ۲۱:۴۵ در سالن شماره ۳ به اجراهای خود ادامه خواهد داد. محمد صدیقی مهر، گیلدا حمیدی، میثاق زارع و سمانه اسماعیلی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند و شهاب حسینی در مقام مدیر پروژه این گروه را یاری می کند.

کد خبر 4422179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha