۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۶:۵۵

ابراز همدردی معاون رئیس جمهور و وزیر کشور با سیلزدگان مازندرانی

ابراز همدردی معاون رئیس جمهور و وزیر کشور با سیلزدگان مازندرانی

ساری - معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر کشور در جریان آخرین وضعیت خسارات ناشی از بارش شدید و وقوع سیل در مازندران قرار گرفتند و با سیلزدگان استان ابراز همدردی کردند.‎

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در جریان آخرین وضعیت خسارات ناشی از سیل قرار گرفتند و با سیلزدگان استان همدردی کردند.

در این تماس تلفنی استاندار مازندران با اشاره به بارش بی سابقه باران در استان به ویژه غرب استان تصریح کرد: با آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران و نیروهای امدادی و فرمانداران و با وجود بارش ۲۸۰ میلیمتری باران در رامسر شاهد کمترین تلفات جانی در استان بوده ایم.

محمد اسلامی تاکید کرد: از همه امکانات و ظرفیت ها برای کاهش تلفات و خسارات بهره گیری شد و همه نیروها در آماده باش کامل هستند.

همچنین جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در این تماس تلفنی بر بسیج همگانی و بکارگیری همه امکانات و نیروهای ستاد مدیریت بحران در استان‌ به منظور کمک‌رسانی و جلوگیری از بروز خسارت به زیرساخت‌ها و شبکه خدمات شهری تاکید کرد.

همچنین دکتر جهانگیری خواستار آماده‌باش کامل نیروهای امدادی جهت رسیدگی فوری و امدادرسانی به مصدومین و خسارت‌دیدگان شد.

معاون اول رییس‌جمهور ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان، مصدومین و خسارت‌دیدگان، از استاندار مازندران خواست تا با نظارت و بکارگیری تمام ظرفیت‌های استان و استان‌های همجواربرای بازگشت شرایط به حالت عادی اقدامات لازم را انجام دهند..

کد خبر 4422418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha