۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۶

فرماندار شاهرود:

امنیت حاصل تلاش نیروهای مسلح و همراهی مردم است

امنیت حاصل تلاش نیروهای مسلح و همراهی مردم است

شاهرود - فرماندار شاهرود ضمن بیان اینکه امنیت حاصل تلاش نیروهای مسلح و همراهی مردم است، گفت: خون‌خواهی افراد بی‌گناه در حادثه تروریستی اهواز حرکت ملی در برابر زیاده خواهی استکبار بود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرم محمدی صبح دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی شاهرود به میزبانی مقر فرماندهی انتظامی این شهرستان ضمن بیان اینکه بازتولید امنیت و ماندگار شدن آن حاصل تلاش نیروهای مسلح و مردم است، ابراز داشت: نیروی انتظامی در کشور به نحوی رشد و توسعه پیداکرده است که امنیت در آن توسط مردم، مؤثران و خیران تولید می‌شود.

وی بابیان اینکه نیروی انتظامی و امنیتی چهار رابطه را در جامعه پیگیری می‌کنند، افزود: رابطه انسان با خود در مبحث انسان‌شناسی، رابطه خود با مردم، رابطه با طبیعت و عناصر جامعه و رابطه باخدا در نیروی انتظامی پیگیری می‌شود تا انسان به نیت خدمت به خلق خدا گام بردارد.

دربرابر ظلم آرام نخواهیم نشست

فرماندار شاهرود بابیان اینکه انسان به مرتبه‌ای رسیده که برای دیگران جان خود را ایثار می‌کند، ابراز داشت: اگر امروز در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار ایستادگی می‌کنیم به برکت همین خون شهدا است و به دلیل مأموریت انسانی و الهی هرکجا مسلمانی مورد ظلم واقع شود آرام نخواهیم نشست.

محمدی بابیان اینکه نیروهای مسلح مولد امنیت کشور هستند، تصریح کرد: نیروهای انتظامی کسانی هستند که با نیت الهی و با رفتار انسانی و اسلامی امنیت را در وجود همه آحاد مردم نهادینه کردند و این امنیت شکننده نیست زیرا نهادی که تحمل شنیدن حرف مخالفان را داشته باشد ماندگار است.

وی افزود: در ناآرامی‌های دی‌ماه ظرفیت نیروی انتظامی به‌گونه‌ای بود که خون کسی ریخته نشد و بااقتدار آن‌ها حقوق مردم منتقل و اغتشاش‌گران مجاب به پذیریش نظر مردم شدند که این توسعه را مدیون تلاش‌های نیروهای مسلح هستیم.

لزوم تعامل با یکدیگر در برابر دشمن

فرماندار شاهرود بابیان اینکه پاسخ نیروهای مسلح به حادثه تروریستی اهواز خون خواهی افراد بیگناهی بود که مورد هجوم واقع شدند، ابراز داشت: امروز با توان رزمی و نظامی به جایگاهی دست‌یافتیم که اگر هر کشوری بخواهد به مسلمانی دیگر تجاوز کند قادر به انتقام آن‌ها هستیم.

محمدی اضافه کرد: قطعاً با مشارکت مردم و همراهی مسئولان می‌توانیم مشکلات موجود را برطرف کنیم و معتقدیم با تعامل یکدیگر می‌توان در برابر دشمنان مقاومت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر سیزدهم لغایت نوزدهم مهرماه در تقویم ملی به نام هفته نیروی انتظامی نام گذاری شده است.

کد خبر 4423973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha