۱۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۳

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار پیشوا تاکید کرد؛

ضرورت مدیریت پسماندهای صنعتی وبی خطرسازی زباله های عفونی درپیشوا

ضرورت مدیریت پسماندهای صنعتی وبی خطرسازی زباله های عفونی درپیشوا

پیشوا- معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار پیشوا با بیان اینکه زباله ها باید به موقع جمع آوری شوند بر ضرورت مدیریت پسماندهای صنعتی وبی خطرسازی زباله های عفونی درپیشوا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شیرزاد یعقوبی صبح دوشنبه در جلسه کارگروه مدیریت پسماند پیشوا برگزار شد طی سخنانی با اشاره بر لزوم حفظ طبیعت سالم و تحویل آن به آیندگان اظهار داشت: حفظ محیط زیست کار یک اداره به تنهایی نیست بلکه همه دستگاه ها باید نسبت به حفظ آن احساس مسئولیت کند.

وی با بیان اینکه فرهنگِ دوستی با طبیعت یکی از مهمترین راه های حفظ محیط زیست است، افزود: نهادینه کردن فرهنگ طبیعت دوستی باید در میان آحاد جامعه کلید بخورد تا نسل حاضر و آیندگان نسبت به حفظ طبیعت و محیط زیست احساس مسئولیت کنند.

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار پیشوا با اشاره به اهمیت بازیافت و تفکیک پسماند و ضرورت آموزش های لازم در این خصوص اظهار کرد: مشارکت شهروندان در امر تفکیک پسماند موجب حفظ محیط زیست می شود و لازمه این امر ارائه آموزش های لازم با همکاری نهادهای متولی است.

یعقوبی در ادامه بر جمع آوری به موقع زباله ها، ایجاد ترانشه و دفع بهداشتی زباله ها، مدیریت پسماندهای صنعتی و بی خطرسازی زباله های عفونی تاکید کرد و بیان داشت: جمع آوری پسماندهای ساختمانی، ساماندهی و جانمایی محلی جهت تخلیه این پسماندها را ضروری دانست.

معاون فرماندار پیشوا در این جلسه بر پیگیری و اجرای دقیق مصوبات تا حصول نتیجه از سوی اعضای کارگروه مدیریت پسماند شهرستان تاکید کرد.

کد خبر 4423976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha