۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۴۶

در گفتگو با مهر عنوان شد:

خسارت سیل به ۲۶۵۰ واحد مسکونی در مازندران

خسارت سیل به ۲۶۵۰ واحد مسکونی در مازندران

ساری - استاندار مازندران با بیان اینکه تاکنون دو هزار و ۶۵۰ واحد مسکونی آسیب دیده براثر سیل در استان شناسایی شده گفت: ۷۰ واحد ۱۰۰ درصد تخریب شده است.

محمد اسلامی در حاشیه افتتاح اولین خط پروازی بومی مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شناسایی تاسیسات زیربنایی، واحدهای مسکونی و باغات و اراضی کشاورزی آسیب دیده و ارزیابی خسارت در دست اقدام است گفت: تاکنون دو هزار و ۶۵۰ واحد مسکونی خسارت دیده در استان شناسایی شده است.

وی شناسایی محیط های کسب و کار آسیب دیده را از دیگر محورهای ارزیابی خسارت بیان کرد و گفت: تاکنون دو هزار و ۵۸۰ واحد از ۳۰ تا ۶۰ درصد آسیب دیده ناشی از سیل شناسایی شده است.

استاندار مازندران درباره راهکارهای جبران خسارات سیلزدگان گفت: بخشی از خسارت ها در قالب کمک های بلاعوض و بخش عمده ای نیز به صورت تسهیلات ارزان قیمت جبران می شود.

اسلامی، جایگیزنی تاسیسات زیربنایی، ایمن سازی و آزادسازی مسیر رودخانه از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرارگیرد و گفت: به عنوان نمونه در شیرود شاهد تصرف حاشیه و بستر رودخانه ها هستیم که منجر به آسیب به بخش های مختلف شده است.

وی درباره پل نوشهر گفت: کار مرمت و بازسازی پل از دیروز وبلافاصله شروع شد و امیدواریم با راه حل مهندسی و ایمن پل جدید در مدار ترافیک قرار گیرد.

کد خبر 4425352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha