۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۹

معرفی کتاب؛

کتاب «پرسه ها و نظرها» نوشته «احسان تاجیک» منتشر شد

کتاب «پرسه ها و نظرها» نوشته «احسان تاجیک» منتشر شد

تهران- کتاب «پرسه ها و نظرها» نوشته «احسان تاجیک» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، کتاب «پرسه ها و نظرها» نوشته «احسان تاجیک» با ویراستاری «فائزه تفرشی» و صفحه آرایی «نوید روهنده» توسط انتشارات «نظری» در تیراژ هزار جلد و در حجم ۲۰۰ صفحه منتشر شد.

نویسنده این کتاب در گفتگو با خبرنگار مهر این اثر را مجموعه یادداشت ها در حوزه های فکری ، سیاسی و اجتماعی دانست و اظهار داشت: مجموعه یادداشت‌هایی که در این اثر گرد هم آمده پرسه‌هایی در شناخت و فهم ناچیز از افق‌های ناشناخته‌ای است که نگارنده در مسیر دانشجویی علم سیاست پیش روی خویش در تحولات فکری سیاسی ایران و خاورمیانه دیده و دچار پرسش، شناخت ، شک و تأمل بوده و به دنبال شناخت این افق‌ها و کشف رازهای تفکر ورزی بوده که در پرسه زنی های فکری علمی خویش با آنان روبرو بوده است.

تاجیک در ادامه افزود : مطالب گردآوری شده در این دفتر در قالب یادداشت‌ها و نظرات نگارنده در رسانه‌هایی مانند نشریات، سایت‌های اینترنتی و فضاهای مجازی از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۶ منتشر شده است.

این نویسنده گفت: هرچند انتشار این مطالب شاید فایده‌ای برای ذهن‌های پرسشگر انسان مدرن همواره در حال رقابت عصر ارتباطات نداشته باشد اما خود نمونه‌های کوچکی از ادبیات فکری سیاسی جامعه‌ی ایران طی سال‌های فوق خواهد بود که ممکن است در آینده قابل شناخت دقیق و تأمل عمیق توسط دیگران قرار گیرد.

 

کد خبر 4426344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha