۲۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۰۴

امام‌جمعه شادگان تاکید کرد:

لزوم تسریع در تکمیل پروژه محور مواصلاتی روستاهای شادگان

لزوم تسریع در تکمیل پروژه محور مواصلاتی روستاهای شادگان

شادگان- امام‌جمعه شادگان بر ضرورت تکمیل هرچه سریع‌تر پروژه محور مواصلاتی جاده بوزی به گرگر در این شهرستان تأکید کرد.

حجت الاسلام سید مجید شرفی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در تکمیل پروژه محور مواصلاتی جاده بوزی به گرگر سال‌های زیادی تعلل شد؛ این مورد را چندین بار به صورت شفاهی، حضوری و تلفنی پیگیر شدم زیرا تعلل در رفع مشکلات مردم شادگان غیرقابل قبول است اما متاسفانه به نتیجه قانع کننده ای نرسیدم.

وی با اشاره به تصادف‌های صورت گرفته در این جاده‌ که منجر به کشته شدن بسیاری از همشهریان شادگانی و مسافران در روزهای اخیرشده است، گفت: از مسئولان مربوطه تقاضای تسریع در اجرا و تکمیل این جاده را دارم چرا مردم در این جاده‌ جان خود را از دست‌ می دهند.

امام جمعه شادگان با بیان اینکه مسئولان مربوطه باید تکمیل پروژه جاده بوزی به گرگر را هر چه سریع‌تر به سرانجام برسانند، افزود: امروزه بسیاری از شهروندان بندرامام خمینی(ره)، ماهشهر، رامشیر و شادگان و سایر شهرهای استان خوزستان در این جاده تردد داشته و از نزدیک شاهد حوادث ناگوار آن بوده‌اند.

وی در خصوص تسریع در تکمیل این جاده گفت: باید هرچه سریعتر این عملیات انجام پذیرد تا رانندگان، مسافران و اهالی این شهرستان به ویژه مردم روستاهای دهستان بوزی این شهرستان در رفت و آمد دچار مشکل نشوند.

حجت الاسلام شرفی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با تلاش و اهتمام ویژه مسئولان استان و شهرستان نسبت به تکمیل پروژه‌ این محور شاهد کاهش اتفاقات ناگوار در این حوزه باشیم.

کد خبر 4428669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha