۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۰۲

حضور علی کریمی در تمرین امروز استقلال

حضور علی کریمی در تمرین امروز استقلال

علی کریمی هافبک مصدوم تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز این تیم حاضر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین ظهر امروز آبی پوشان از ساعت ۱۱:۳۰ در مجموعه ورزشی صنایع دفاع برگزار شد.

* علی کریمی که در دیدار برابر سپاهان و در دقایق ابتدایی دچار آسیب دیدگی شده بود، پس از چند روز غیبت و حضور در کلینیک در تمرین امروز حاضر شد و با صلاحدید کادر پزشکی به تمرینات بالاتنه پرداخت. وی اجازه حضور در تمرینات گروهی را پیدا نکرد.

* بهتاش فریبا عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در تمرین امروز حاضر شد که مورد استقبال کادر فنی و بازیکنان قرار گرفت. وی دقایقی به طور اختصاصی با شفر صحبت کرد. خسرو حیدری و مهدی رحمتی هم صحبت هایی را با عضو کمیته فنی استقلال انجام دادند.

* میثم مجیدی بازیکن دو فصل پیش استقلال نیز در تمرین آبی پوشان حاضر شد و مورد استقبال بازیکنان قرار گرفت. وی برای پیروزی آبی پوشان برابر سایپا آرزوی موفقیت کرد.

* وینفرد شفر قبل از شروع تمرین دقایقی با بازیکنانش صحبت کرد.  پس از صحبت های شفر، بازیکنان ابتدا بدن های خود را گرم کرده، سپس به کارهای سرعتی و کششی پرداختند. کار با توپ و ضربات ایستگاهی از برنامه های تمرین امروز آبی پوشان بود. آنها همچنین یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند. 

* سیدمهدی رحمتی و سیدحسین حسینی تمرینات ویژه ای خصوصا مهار پنالتی را در دستور کار خود قرار دادند.

* پس از پایان تمرین، چند تن از بازیکنان استقلال شروع به زدن ضربات پنالتی کردند که دو دروازه بان استقلال توانستند چندین پنالتی را مهار کنند.

* تمرین آبی پوشان پس از ۹۰ دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا آخرین تمرین خود را قبل از دیدار برابر سایپا انجام خواهد داد.

* تیم فوتبال استقلال تهران روز پنجشنبه ۱۰ آبان ماه از مرحله یک هشتم جام حذفی و از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه آزادی میزبان سایپا تهران خواهد بود.

کد خبر 4445562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha