۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۴۶

به دنبال موافقت فدراسیون جهانی دوچرخه سواری ؛

ایران میزبان دوچرخه‌سواری کوهستان کلاس دو جهانی شد

ایران میزبان دوچرخه‌سواری کوهستان کلاس دو جهانی شد

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان چهارمحال و بختیاری از میزبانی ایران در مسابقات دوچرخه‌سواری کوهستان کلاس دو جهانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، علیرضا احمدی، رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اتحادیه بین‌المللی دوچرخه‌سواری با برگزاری مسابقات بین‌المللی دوچرخه‌سواری کوهستان کلاس ۲ جهانی در ایران موافقت کرده و استان چهارمحال و بختیاری میزبانی این تورنمنت را برعهده خواهد داشت.

وی افزود: این رقابت‌ها که زمان آن برای اردیبهشت ۹۸ تعیین شده و امتیاز المپیک نیز در آن توزیع می‌شود، قرار است در دو رشته برگزار شود که یک رشته در سطح کلاس ۳ جهانی و یک رشته نیز در سطح کلاس ۲ خواهد بود. تاکنون حضور رکابزنانی از ایران، عمان، بحرین، ترکیه و اسلواکی قطعی شده و پیش‌بینی می‌کنیم ۸ تیم خارجی و ۲ تیم ایرانی در آن شرکت کنند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این مسابقات هفته آینده به طور رسمی در تقویم اتحادیه جهانی درج خواهد شد، عنوان کرد: ما پیش از این میزبان دو دوره از رقابت‌های لیگ بوده‌ایم و همه فاکتورهای لازم برای میزبانی از مسابقات کلاس ۲ جهانی را داریم. پیش‌بینی‌مان این است که تقریباً ۳۰۰ میلیون تومان برای برگزاری این تورنمنت هزینه کنیم.

کد خبر 4446255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha