۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۱۶

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند خبر داد:

جمع‌آوری بیش از ۶۰ میلیون تومان کمک مردمی برای موکب فیروزان

جمع‌آوری بیش از ۶۰ میلیون تومان کمک مردمی برای موکب فیروزان

نهاوند- رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند از جمع‌آوری بیش از ۶۰ میلیون تومان کمک مردمی برای موکب فیروزان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی محبی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی یوم‌الله ۱۳ آبان نهاوند ضمن تأکید بر حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در یوم‌الله ۱۳ آبان، گفت: امسال در نهاوند همچون سنوات گذشته با بهره‌گیری از روحانیون طرح هجرت و شبکه تبلیغ که شامل مداحان و روحانیون می‌شود از همه اقشار مختلف مردم برای حضور در این راهپیمایی بزرگ دعوت خواهند کرد.

وی با اشاره به تدارک اقلام فرهنگی جهت توزیع در روز راهپیمایی، گفت: این اقلام که شامل تراکت، پوستر، دست‌نوشته و غیره می‌شود بین مردم و دانش آموزان توزیع خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند با اشاره لزوم حداکثری دانشجویان و دانش آموزان در این مراسم، گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی نسل جوان جامعه را هدف قرار داده تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند اما غافل از این هستند که همین دانش آموزان و دانشجویان بودند که در آن دوران نقش‌های استکبار را نقش بر آب کردند.

وی در ادامه با اشاره به حضور نسل جوان جامعه در خدمت‌رسانی به زائران اربعین در شهرستان نهاوند و نقاط مختلف، گفت: خوشبختانه تاکنون تنها در موکب شهر فیروزان نهاوند که در مسیر کرمانشاه قرار دارد بیش از ۶۰ میلیون تومان کمک مردمی جمع‌آوری‌شده که این مهم نشان از اتحاد و همبستگی مردم ایران اسلامی دارد .

حجت‌الاسلام فیض‌الله اسد پور نیز در ادامه با اشاره به ایام اربعین حسینی، گفت: در این مدت دشمنان اسلام و مسلمین خصوصاً شیعیان مظلوم هر آنچه در توان داشتند برای اختلاف‌افکنی میان ملت ایران و عراق به کار گرفتند تا حماسه بزرگ اربعین خلق نشود اما ازآنجاکه بنا به گفته مقام معظم رهبری شروع جاذبه مغناطیس حسینی، در روز اربعین است تلاش این دشمنان کوردل بی‌فایده بود و خوشبختانه اربعین امسال نیز لوح زرینی بر افتخارات آزادیخواهان جهان خصوصاً شیعیان بود.

وی افزود: امروز جوانان هستند که موجب تقویت پایه‌های نظام حسینی(ع) هستند لذا باید بیش‌ازپیش به آن‌ها توجه کرد تا خدایی نکرده در دام دشمنان اسیر نشوند.

کد خبر 4446736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha