۹ آبان ۱۳۹۷، ۲۰:۰۵

امام جمعه رفسنجان:

فشار مستقیم اقتصادی روی طبقه ضعیف جامعه است

فشار مستقیم اقتصادی روی طبقه ضعیف جامعه است

رفسنجان - امام جمعه رفسنجان با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: فشار مستقیم گرفتاری‌ها روی طبقات ضعیف جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام(ص)، اظهار داشت: بهترین جهاد خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه اگر در چینش نیروهای یک اداره غفلت شود مدیران باید پاسخگو باشند، افزود: امسال سال سختی برای کشور و مردم ما شد و از همه ناحیه‌ای به ملت فشار آمده و فشار مستقیم گرفتاری‌ها روی طبقات ضعیف جامعه بوده است اما مردم در وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی از ما مسئولان جلوتر هستند.

امام جمعه رفسنجان به مصوبه امهال وامهای کشاورزی پرداخت و بیان کرد: موضوع امهال وام‌ها اجرایی نمی‌شود هئیت دولت مصوب کرده اما بانک‌ها عمل نمی‌کنند اگر این روند پیش برود دیگر هیچ کس ضامن کسی نمی‌شود و وام‌هایی که بانک‌ها قرار است بدهند و سود بگیرند روی دست‌شان می‌ماند.

رمضانی پور تصریح کرد: در کشور ما کالا به وفور وجود دارد و در زمینه گندم به خودکفایی رسیده‌ایم، گاهی با احتکار کالا و یا پاسخ ندادن مسئولان و برخی زیر دستانشان دشمن هم که دنبال جلوه‌دادن نارضایتی مردم است با وجود این موضوعات به هدف خود می‌رسد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به تغییر در مدیریت ثبت اسناد رفسنجان بیان کرد: مدیر جدید از معاونان و مشاوران قوی استفاده کند تا بتواند همانند آرمان‌پور که لایق، متعهد، اخلاقمدار و متدین است، با زمین خواران مقابله کند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه ابولفضل تیموری به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک رفسنجان معرفی و از خدمات محمد آرمان‌پور رئیس قبلی این اداره تقدیر شد.

کد خبر 4446797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha