۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۱۷

دبیر ستاد اربعین:

۴۶۰۰ دستگاه اتوبوس طی ۳ روز در مرزهای کشور خدمات رسانی کرده اند

۴۶۰۰ دستگاه اتوبوس طی ۳ روز در مرزهای کشور خدمات رسانی کرده اند

دبیر ستاد اربعین گفت: طی سه روز گذشته بیش از ۴۶۰۰ دستگاه اتوبوس بین شهری از مرز های مهران، شلمچه و چذابه برای حمل و نقل زوار خدمت رسانی کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار حیدری نیمروز پنج شنبه در گفتگو با رادیو اربعین با اشاره به ورود بیش از ۲۴۵ هزار نفر از مرز مهران از ساعت ۲۴ سه شنبه تا نیمه شب دیروز تصریح کرد: ازدحام جمعیت در پایانه برکت موجب شد تا برخی از رانندگان از فرصت برای افزایش نرخ سوء استفاده کنند.

وی ادامه داد: بلافاصله با دخالت دستگاه های اجرایی و نظارتی مشکل برطرف شد .

دبیر ستاد اربعین گفت: پلاک تعدادی از اتوبوس های متخلف ثبت شده و پس از اتمام عملیات اربعین به دستگاه های مرتبط و تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد تا برخورد جدی با این افراد صورت پذیرد.

شهریار حیدری با اشاره به ورود بیش از ۶۱ درصد زوار از مرز مهران تصریح کرد: متناسب با ورود جمعیت امکانات از قبیل حمل و نقل پیش بینی شده بود ومقرر شده بود ۱۲ هزار دستگاه اتوبوس در این ایام در مرز های ورودی و خروجی تردد داشته باشند.

دبیر ستاد اربعین همچنین با اشاره به مشکلات به وجود آمده در خصوص مواکب گفت: تصمیم مبنی بر این بود که مواکب در خاک عراق تا روز جمعه دایر باشند.

وی ادامه داد: مواکب عراقی به رسم هر ساله پس از پایان روز اربعین مواکب خود را جمع می کنند.

حیدری افزود: مجموعا ۸۰ موکب ایرانی داشتیم که با توجه به تعداد جمعیت پاسخگو نیستند.

دبیر ستاد اربعین با اشاره به تلاش های شبانه روزی تمام دستگاه های مرتبط خاطر نشان کرد: باید در کنار تمام انتقادات این نیز گفته شود که امسال خدمات بیشتر از نقاط ضعف بوده است.

وی تاکید کرد: نگرانی تمام مسئولان مبنی بر این بوده و است تا خدشه ای بر حماسه بزرگ اربعین به خاطر مسائل حمل و نقل و اسکان وارد نشود .

کد خبر 4447335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha