۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۰۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

صنعتگران استان قزوین ۵۵۴ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند

صنعتگران استان قزوین ۵۵۴ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در سال جاری بیش از ۵۵۴ میلیارد ریال تسهیلات برای نوسازی و بازسازی واحدهای تولیدی به صنعتگران استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان روز شنبه با حضور علی پرزحمت دبیر کارگروه، زکی زاده مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری و مدیران دستگاه های اجرایی استان و بانک ها برگزار شد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین در این جلسه با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی، گزارشی از روند پرداخت تسهیلات بهین یاب «رونق تولید» و مصوبات کارگروه  در هشت ماهه نخست سال جاری ارائه کرد.

پرزحمت در ادامه گفت: تاکنون ۲۸۲ فقره متقاضی در سامانه بازسازی و نوسازی بهین یاب در استان ثبت نام کرده اند و ۲۱ مورد تسهیلات به مبلغ ۵۵۴  میلیارد ریال پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد:  تاکنون تعداد ۳۴۰ فقره درخواست تسهیلات در استان ثبت شد که ۱۴۸ فقره در به کار گروه امسال مصوب شد که از این تعداد تاکنون ۳۲ فقره مبلغ ۵۸ میلیارد تومان در بخش های صنعت، معدن و کشاورزی تسهیلات رونق تولید در استان پرداخت شده است.

در ادامه جلسه امروز اعضای کارگروه رفع موانع تولید به مشکلات ۴ واحد در بخش های تولیدی، صنعتی و خدماتی رسیدگی کردند و برای حل مشکلات آب، برق و گاز آنها تصمیم مقتضی گرفته شد.

کد خبر 4448576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha