۱۴ آبان ۱۳۹۷، ۸:۲۱

تیم‌های جاده و کوهستان همچنان بدون مربی هستند

تیم‌های جاده و کوهستان همچنان بدون مربی هستند

جلسه کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد اما تکلیف انتخاب سرمربیان تیم‎های جاده و کوهستان مشخص نشد.

محسن سلگی مدیر تیم های ملی فدراسیون دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون مباحث  مطرح شده در جلسه کمیته فنی فدراسیون گفت: در خصوص انتخاب مربی کوهستان صحبت هایی شد. قرار شد با توجه به منابع مالی که داریم با پریموث مربی خارجی کوهستان صحبت هایی انجام دهیم و در نهایت تا هفته آینده در خصوص انتخاب مربی ایرانی و خارجی تصمیم بگیریم. ما برای انتخاب مربی کوهستان فرصت داریم اما با این حال تا هفته آینده تکلیف مربی این بخش را مشخص خواهیم کرد.

وی افزود: مسابقات جاده قهرمانی آسیا اردیبهشت ماه سال آینده در ازبکستان برگزار می شود و ما هنوز برای انتخاب مربی این بخش فرصت داریم اما در حال نهایی شدن کارهای انتخاب مربی استقامت هستیم  که ظرف هفته های آینده مشخص خواهد شد. 

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی پیست آسیا دی ماه سال جاری در اندونزی برگزار می شود. در حال حاضر بیشتر تمرکز فدراسیون برای حضور پرقدرت تیم در این رویداد است. 

وی ادامه داد: در این جلسه آقایان چایچی و هاشم کندی برنامه های خود را در بخش استعدادیابی به ما ارائه کردند. در صورت مصوب شدن این برنامه ها، یکی از مهمترین کارهای ما اجرای برنامه های استعدادیابی خواهد بود. 

سلگی در پاسخ به این سوال که «آیا برای رکابزنان پیست رو با توجه به نبود پیست چوبی در ایران، اردوی خارجی برنامه ریزی می شود یا خیر؟» ، گفت: فعلا اردوی خارجی مد نظر ما نیست اما اگر باشد برای برپایی اردو در کشورهای همجوار اندونزی برنامه ریزی می شود تا رکابزنان فرصت تمرین در پیست چوبی را داشته باشند. 

کد خبر 4450135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha