۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۳۰

رئیس کمیته المپیک اعلام کرد:

کسب رتبه هفتم ایران در المپیاد جوانان جهان

کسب رتبه هفتم ایران در المپیاد جوانان جهان

کرج - رئیس کمیته المپیک گفت: خوشبختانه ایران در المپیاد جوانان جهان از میان ۲۰۶ کشور به رتبه هفتم دست پیداکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا صالحی امیری پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه المپیاد فرهنگی ورزشی درون مدرسه‌ای متمرکز استان البرز که در شهرستان کرج برگزار شد، اظهار کرد: تحقق اهداف آموزشی و پرورشی به خلاقیت نیاز دارد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه نظام آموزشی نباید صرفاً دانش آموزان را به سمت کنکور ببرد، گفت: با چنین دیدگاهی نمی‌توان شاهد تحقق اهداف در این حوزه باشیم.

رئیس کمیته المپیک در بخش دیگری با اشاره به اینکه پیش‌ازاین مسیر توسعه را به‌درستی نپیموده‌ایم، گفت: در این برهه از زمان نیازمند خلاقیت در اجرای برنامه‌های آموزشی و تربیتی هستیم.

صالحی امیری با تأکید بر اینکه باید در حوزه آموزش‌وپرورش سرمایه‌گذاری کنیم، گفت: هیچ کشوری بدون سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش به توسعه دست نیافته است.

وی بابیان اینکه جامعه توسعه‌یافته نظام آموزشی و تربیتی پیشرفته‌ای دارد، گفت: نقش نیروهای انسانی وزارت آموزش‌وپرورش و معلمان در تحقق اهداف آموزشی بر کسی پوشیده نیست.

رئیس کمیته المپیک در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ارتقای رتبه ایران در المپیاد جوان، گفت: خوشبختانه ما در المپیاد جوانان از میان ۲۰۶ کشور جهان به رتبه ۷ دست پیداکرده‌ایم.

کد خبر 4456158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha