۲۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۳:۳۴

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

دشمن وحدت مردم و حاکمیت را هدف گرفته است

دشمن وحدت مردم و حاکمیت را هدف گرفته است

گرگان- فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه ایمان، وحدت و ولایت از مهمترین مولفه های پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود، گفت: امروز دشمن به دنبال جنگ انشقاق بین مردم و حاکمیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی، در همایش دانشجویی با موضوع رسالت دانشجو و دانشگاه در دهه پنجم انقلاب اسلامی که همزمان با آیین تودیع و معارفه فرمانده بسیج دانشجویی گلستان در پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد، دانشجویان را جزو تاثیر گذار ترین قشر جامعه دانست و اظهار کرد: به فرموده حضرت امام خمینی (ره) دانشجویان افسران جنگ نرم هستند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه رسیدگی به مردم مظلوم و بی دفاع جزو دستورات قرآن است، گفت: تنها کشوری که توانست از مردم مظلوم غزه دفاع کند جمهوری اسلامی ایران بود و این استمرار نبوت، امامت و اسلام ناب است.

وی ایمان به ذات اقدس الهی، وحدت و ولایت را از مهمترین مولفه های پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و یادآور شد: امروز تمام عنصرهایی که باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شده بود مورد حجمه دشمنان قرار گرفت.

معروفی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با مردم تعریف می شود، اظهار کرد: پذیرش دستورات الهی و ایستادگی در مقابل دشمن به معنای جهاد کبیر است.

وی افزود: اگرچه مردم در روزگاری با سلاح در مقابل دشمن ایستادگی کردند اما امروز با اندیشه و فکر خود در مقابل آن ایستاده و تمام نقشه ها را خنثی می کنند.

امامت و ولایت خط کشی سیاسی ندارد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: مردم ایران با وحدتی که در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند در مقابل دشمن ایستادند و پیروزی را برای نظام مقدس ایران به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی تنها برای ایران نیست بلکه متعلق به مسلمین جهان است، یادآور شد: ولایت و امامت خط کشی سیاسی ندارد چرا که این دو محور چون خورشد تابان برای هدایت، عزت و سربلندی جامعه عمل می کنند.

معروفی اظهار کرد: آمریکایی ها در آخرین صحبت هایی که در خصوص برجام کرده بودند اعلام کردند ما در خاورمیانه و ایران با یک ابر حریف طرف هستیم که تمام نقشه ها و سناریو های ما را می داند و به موقع به ملت خود تشریح می کند و ملت هم به زیبایی آن را دنبال می کنند.

وی افزود: امروز دشمن به دنبال جنگ انشقاق بین مردم و حاکمیت است، دشمن ۱۳ آبان و اربعین را باور نداشت اما مردم با حضور خود در این راهپیمایی ها توانستند برگ زرینی دیگر برای انقلاب اسلامی به ارمغان بیاورند.

فضای مجازی کلید اصلی توطئه های دشمنان

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه ایجاد تغییر رفتار و حاکم شدن بر ذائقه ملت یکی از اهداف دشمنان است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران معتقدند باید در زمینه عملیات روانی وارد شوند چرا که این کار هم هزینه کمتری در پی خواهد داشت و هم از قدرت تخریب بالایی برخوردار است.

وی فضای مجازی را کلید اصلی توطئه های دشمنان اعلام کرد و یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال تصرف ذهن ملت ایران هستند. آن ها با فعال کردن فضا های مجازی در خانه های مردم لانه کرده و با صراحت اعلام کردند با اشاعه فحشا و منکرات می توان به تمام اهداف خود رسید.

وی یادآور شد: مردم ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کردند اما ذره ای از خاک خود را از دست ندادند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان محیط دانشگاهی را محیط رقابت و دوستی دانست و گفت: بسیج دانشجویی متعلق به دانشجویان است.

وی یادآور شد: مسئولیت در حکومت اسلامی از نظر مادی اهمیتی ندارد و باید در کنار مردم بود و دستگیر آن ها شد.

آقایی کردن در حکومت اسلامی ممنوع

معروفی خطاب به فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان، اظهار کرد: مدیریت در سازمان و ارتباط با نخبگان دانشجویی از مهمترین توصیه ها است.

گفتنی است، جواد فرامرزی طی حکمی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی استان گلستان منصوب و از زحمات عیلرضا طاهری ‌زاد قدردانی شد.

کد خبر 4456248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha