۲۳ آبان ۱۳۹۷، ۱۶:۳۵

سرپرست اداره ورزش و جوانان استان سمنان:

هیئت‌های ورزشی از ظرفیت‌ موجود برای پرورش استعدادها استفاده کنند

هیئت‌های ورزشی از ظرفیت‌ موجود برای پرورش استعدادها استفاده کنند

سمنان-سرپرست ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه هیئت‌های ورزشی باید از ظرفیت‌های موجود برای پرورش استعدادها استفاده کنند، گفت: هیئت کوهنوردی حضور بانوان را در صعودهای ورزشی پررنگ کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن جهان شیر بعدازظهر چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان با حضور رضا زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی کشور به میزبانی سالن اجتماعات این اداره کل، بابیان اینکه هیئت‌های ورزشی می بایست در برنامه‌های خود پرورش استعدادهای جدید را مدنظر قرار دهند، ابراز داشت: از هیئت کوهنوردی انتظار می‌رود تا حضور بانوان را در صعودهای ورزشی پررنگ‌تر کند قطعا توجه به این قشر می‌تواند منجر به‌سلامت و نشاط در جامعه شود.

وی بابیان اینکه  روسای هئیت های ورزشی باید به ظرفیت‌های موجود برای کشف استعدادهای جدید توجه داشته باشند، اضافه کرد: جانشین پروری برای قهرمانان ورزشی باید در زمره برنامه‌های هر هیئت ورزشی در استان سمنان واقع شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه اصلاح امور مدیریتی به آینده بهتر جامعه ورزشی کمک می‌کند، ابراز داشت: در شرایطی که مسئولان باید زمینه‌ساز و ناظر بر اصلاح امور بودند اما در عمل این اتفاق نیفتاده است می بایست برای بهتر شدن شرایط همه هیئت‌های ورزشی استان به روش های درست مدیریتی توجه کنند.

جهان شیر در ادامه اضافه کرد: با توجه به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در مجلس بنابراین هیئت‌ها نیز مشمول این قانون خواهند بود علییرغم آنکه از نظرات بازنشستگان بهره خواهیم برد اما امکان حضور آن‌ها به عنوان پست های مدیریتی هیئت‌ها امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست علیرضا کریم سرپرست قبلی و اسماعیل احمدیان چاشمی به عنوان دو نامزد ریاست هیات کوهنوردی مطرح بودند، که در نهایت اسماعیل احمدیان چاشمی‌ با کسب ۱۳ رای از مجموع ۱۶ رای به عنوان رئیس هیات کوهنوردی استان سمنان انتخاب شد.

کد خبر 4458564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha