۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۳۴

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه:

۵۰ برنامه در هفته بسیج در شهرستان کهگیلویه اجرا می شود

۵۰ برنامه در هفته بسیج در شهرستان کهگیلویه اجرا می شود

دهدشت - فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه از برگزاری ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج مستضعفین دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمزه محقق زاده ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان کهگیلویه افزود: بسیج در ۴۰ سال از عمر پرخیر و برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضوری فعال داشته است.

وی بیان کرد:  هم اکنون با الگوبرداری از بسیج، در بسیاری از کشورهای اسلامی از جمله عراق، سوریه و یمن بسیج مردمی تشکیل شده و امروز بسیج به یک نیروی قدرتمند مردمی و خط مقدم مقابله با خطرها تبدیل شده است.

محقق زاده با اشاره به برنامه های مختلف هفته بسیج در کهگیلویه اظهار داشت: این برنامه ها در حوزه های سیاسی، فرهنگی‏، بصیرتی و اقتصاد مقاومتی در شهرها و بخش های مختلف این شهرستان برگزار می شوند.

وی غبار روبی گلزار مطهر شهدا، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران و خانواده شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری یادواره شهدا ، اردوهای جهادی و برپایی نمایشگاه فرهنگی را از دیگر برنامه های  هفته بسیج عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه همچنین از اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم شهرستان کهگیلویه و ویزیت رایگان بیماران در این مناطق در طی هفته بسیج خبر داد.

کد خبر 4462762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha