۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۵:۴۳

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

کارآمدی و تعهد باید شاخصه نیروی انسانی حوزه انتظامی باشد

کارآمدی و تعهد باید شاخصه نیروی انسانی حوزه انتظامی باشد

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کارآمدی و تعهد باید ویژگی شاخص نیروهای انتظامی باشد تا بتوان امور این حوزه را به درستی پیش برد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم اختتامیه دوره بصیرت مدیران انتظامی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: نیروهای نظامی و انتظامی نقش بسیار با اهمیتی در زمینه حفظ امنیت کشور ایفا می کنند و در این راستا مسئولیت خطیری برعهده دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: امروز مهمترین مساله ای که باید مورد توجه نیروهای انتظامی در کشور قرار گیرد، صیانت از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی است و در این راستا باید ناهنجاری ها در جامعه با برنامه ریزی ها و اقدامات پیشگیرانه کاهش یابد.

دری نجف آبادی بیان کرد: نیروهای حافظ امنیت جامعه در نظام اسلامی به توجه به وظیفه سنگین خود، بایستی از ویژگی های مهمی همچون کارآمدی، تعهد، مسئولیت پذیری، ایمان، تقوا و ولایتمداری برخوردار باشند و همین امر موجب عزت امروز ایران اسلامی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان ساخت: در همین راستا نیروی انتظامی کشور بایستی به کارگیری چنین نیروهایی را بیش از پیش مدنظر قرار داده و در کنار آن به آموزش و ارتقای توانمندی نیروهای شاغل در این حوزه نیز توجه نشان دهد.

وی تصریح کرد:چنانچه موارد مذکور مدنظر باشد، قطعا نیروی انتظامی جلوه مطلوبی از خدمت گذاری در نظام اسلامی خواهد ماند و رضایتمندی جامعه و مردم نیز در این زمینه همواره با افزایش مواجه می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: در طول دوران انقلاب اسلامی نیروی انتظامی برای حفظ امنیت کشور شهیدان بسیار به انقلاب و نظام تقدیم کرده و امروز نیز در عرصه تحقق آرمان های انقلاب و مقابله با ناهنجاری های جامعه به خوبی نقش آفرین است.

کد خبر 4463924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha