۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۸:۵۳

با هدف کاهش آلایندگی زیست محیطی؛

توزیع نفت گاز یورو ۵ در شمال‌ غرب کشور آغاز شد

توزیع نفت گاز یورو ۵ در شمال‌ غرب کشور آغاز شد

تبریز - مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از آغاز توزیع نفت گاز با استاندارد یورو ۵ در شمالغرب کشور خبر داد.

ابوالفضل روح الهی در گفتگو با خبرنگار مهر، ابراز داشت: کار توزیع نفت گاز با استاندارد یورو ۵ در ۶ استان شمال‌ غرب کشور از مهرماه سال جاری آغاز شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی گفت: این فرآورده از مهرماه روزانه حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر و از آبان ماه بیش از سه میلیون لیتر در شرکت پالایش نفت تبریز تولید و در گستره عملیاتی شمال‌ غرب کشور توزیع می شود.

وی با اشاره به هدف از توزیع این نوع نفت گاز افزود: این شرکت، نفت گاز یورو ۵ را با هدف کاهش آلایندگی زیست محیطی تولید و توزیع می کند.

روح الهی همچنین تاکید کرد: نفت گاز یورو ۵ علاوه بر جایگاه‌ های عرضه مواد نفتی استان آذربایجان شرقی، در جایگاه‌های مستقر در محورهای مواصلاتی استان های اردبیل، زنجان، آذربایجان غربی، گیلان و کردستان نیز عرضه می شود.

 مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی در پایان از کاهش ۹۷ درصدی مصرف نفت کوره در سال جاری خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با توجه به توقف استفاده از نفت کوره در نیروگاه‌های استان و بهره‌مندی از گاز طبیعی در این واحدها و سایر مصرف کنندگان عمده، شاهد کاهش چشمگیر آلایندگی زیست محیطی در استان باشیم.

کد خبر 4464104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha