۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۰

در آیین اختتامیه؛

برترین‌های بخش مسابقه خردسال تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند

برترین‌های بخش مسابقه خردسال تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند

همدان - هیئت داوران بخش مسابقه خردسال تئاتر کودک و نوجوان برترین های این بخش را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هیئت داوران مسابقه بخش خرداسال جشنواره تئاتر کودک و نوجوان متشکل از حسین محب اهری، مجید قناد و لاله صبوری پس از ارزیابی آثار حاضر در این بخش آراء خود را در بخش های مختلف معرفی کردند.

در بخش موسیقی تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «علیرضا ستاری» برای موسیقی نمایش «آدم برفی» از همدان اهدا شد.

در طراحی صحنه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «محمد طالبی» و «راضیه پاشایی» برای طراحی صحنه نمایش «سفر دندان­ها» از همدان رسید.

در بخش بازیگری مرد تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «امیرحسین انصافی» برای بازی در نمایش «رویای سفید» از تهران اهدا شد.

در بخش بازیگری زن تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی «سوده سعدائی» برای بازی در نمایش «رویای سفید» از تهران رسید و در نمایشنامه­ نویسی تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «نگار نادری» برای نگارش نمایشنامه «لباسهای رنگارنگ» از لاهیجان اهدا شد.

همچنین در بخش کارگردانی تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «شراره طیار» برای کارگردانی نمایش «گورخر سیاه» از تهران رسید و جایزه ویژه این بخش شامل لوح تقدیر  و جایزه نقدی به جهت توجه به ویژگی­ های متناسب با هدف ­های فراخوان جشنواره و تناسب آثار برای اجرا در مراکز آموزشی پیش دبستانی، کودکستان و مهد کودک ­ها به نمایش «لباس­های رنگارنگ» به کارگردانی نگار نادری از لاهیجان تقدیم شد.

کد خبر 4467320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha