۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۸

با معرفی برگزیدگان؛

برترین‌های بخش تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر کودک معرفی شدند

برترین‌های بخش تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر کودک معرفی شدند

همدان - هیئت داوران بخش مسابقه تئاتر خیابانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان برترین های این بخش را معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هیئت داوران بخش مسابقه تئاتر خیابانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک متشکل از مجید امرایی، محسن پورقاسمی و مریم معترف پس از ارزیابی آثار حاضر در این بخش آراء خود را اعلام کردند.

در بخش موسیقی تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «احمد جعفری» و «امیرمحمد انصافی» برای موسیقی نمایش «رویای درون کودک» از تهران اهدا شد.

در بخش طراحی فضا و لباس تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «حمیدرضا زارعی» برای طراحی فضا و لباس نمایش «دوباره» از همدان رسید و در بخش بازیگری مرد هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از «حمیدرضا رضایی مجد» برای بازی در نمایش «گوجی و ووجی» از همدان تقدیر کرد و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «مهدی حبیبی» برای بازی در نمایش «کتاب قدیمی پدر بزرگ» از تهران رسید.

در بخش بازیگری زن نیز هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از «زهره قاسمی» برای بازی در نمایش «رویای درون کودک» از تهران تقدیر کرد و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «نرگس خاک کار» برای بازی در نمایش «کتاب قدیمی پدربزرگ» از تهران اهدا شد.

در بخش طرح و ایده هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از «زهرا مریدی» برای طرح و ایده نمایش «رویای درون کودک» از تهران تقدیر کرد و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «نرگس خاک کار» برای طرح و ایده نمایش «کتاب قدیمی پدر بزرگ» از تهران رسید.

در بخش کارگردانی هیئت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از «سیدسوران حسینی» و «زهره قاسمی» برای کارگردانی نمایش «رویای درون کودک» از تهران تقدیر کرد و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «نرگس خاک کار» برای کارگردانی نمایش «کتاب قدیمی پدر بزرگ» از تهران رسید.

جایزه ویژه هیئت داوران نیز شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به جهت درخشش بازیگران خردسال و هماهنگی اجرا  نمایش «جادوی گل سرخ» به کارگردانی پژمان شاهوردی از بروجرد و نمایش «کتاب قدیمی پدر بزرگ» به کارگردانی نرگس خاک کار از تهران اهدا شد.

کد خبر 4467478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha