۵ آذر ۱۳۹۷، ۲۰:۱۵

معاون سیاسی فرماندار شاهرود:

مطالبات مردمی در سفر مقام عالی دولت به شاهرود پیگیری می‌شود

مطالبات مردمی در سفر مقام عالی دولت به شاهرود پیگیری می‌شود

شاهرود - معاون سیاسی اجتماعی امنیتی فرماندار شاهرود ضمن بیان اینکه استقبال از مقام عالی دولت تعهد مردم به نظام است، گفت: بیان مطالبات و مشکلات مردم در این سفرپیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد خرم عصر دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با سازمان‌های مردم‌نهاد در خصوص سفر ریاست‌جمهوری به شاهرود به میزبانی فرمانداری این شهرستان ضمن بیان اینکه در شرایط موجود در کشور هجمه سنگینی از سوی کانال‌ها و گروه‌های معاند برای ایجاد جدایی بین مردم و مسئولان در حال گسترش است، ابراز داشت: برخی در تلاش‌اند تا عنوان کنند تحریم‌ها اثرگذار بوده است لذا با توجه به در پیش بودن سفر دکتر روحانی به استان سمنان و خصوصا شهرستان شاهرود در وهله نخست استقبال از دولت تعهد مردم و مسئولان به‌نظام محسوب می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه علیرغم مشکلات موجود اجازه نمی‌دهیم تا دیگران در کار ما دخالت کنند، اضافه کرد: همه نظام را دوست داریم و نخواهیم گذاشت مورد سو استفاده قرار گیرد.

ضرورت استقبال پرشور مردم از روحانی

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شاهرود ضمن بیان اینکه به تأکید مقام معظم رهبری دولت‌مردان باید در میان آن‌ها حاضرشده و به حرف آن‌ها گوش کنند، ابراز داشت: ریاست‌جمهوری فرزند این استان و قطعاً نحوه استقبال از  ایشان بیشتر از سایر استان‌ها رصد می‌شود.

خرم بابیان اینکه نحوه گفتمان مطالبات و مشکلات شهرستان شاهرود در سفر ریاست‌جمهوری بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: اعتباری که در این سفر مصوب می‌شود برابر چهار سال اعتباراتی که از راه‌های مختلف پیگیری خواهد شد است، لذا این سفر در فرآیند رشد و توسعه می‌تواند ما را به جلو پیش رانده و رونق اقتصادی را به همراه داشته باشد.

وی بابیان اینکه مباحث اقتصادی به‌صورت کارشناسی در حال پیگیری است، اضافه کرد: تمام پروژه‌هایی که نیمه‌تمام  بوده و از گذشته باقی‌مانده در این سفر قابل بهره‌برداری است و مطالبات مردمی پیرامون آن با نهاد ریاست‌جمهوری مطرح شده است.

دیدار مردمی در شاهرود

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار شاهرود ضمن بیان اینکه تنها دیدار مردمی ریاست‌جمهوری در این شهر برنامه‌ریزی‌شده است، ابراز داشت: تنها فرمانداری که برای پروژه‌های شهرستان فرصت دفاع و بیان دارند شاهرود است و لیست پروژه‌ها در کارگروه توسعه هیئت دولت  مصوب و اعلام خواهد شد.

خرم در ادامه تصریح کرد: اعتقاد نداریم که در این سفر کل مشکلات شاهرود حل شود و این نیاز به اعتبار و برنامه‌ریزی بلند مدت دارد.

وی بابیان اینکه استقبال از مقام عالی دولت در تصمیم‌گیری‌های کلان اثرگذار است، اضافه کرد: ازنظر زمانی سفر ریاست‌جمهوری در وقت بسیار خوبی است زیرا در فصل تدوین بودجه قرار داریم و پروژه‌ها می‌تواند در بودجه ۹۸گنجانده‌شده و سریع‌تر جذب اعتبارات آن‌ها صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر در این نشست سمن‌های شاهرودی برای حضور در برنامه استقبال از ریاست‌جمهوری اعلام آمادگی کردند.

کد خبر 4468847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha