۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۲۱:۵۵

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان:

۲۳۵ میلیون تومان کالای قاچاق در بانه کشف و ضبط شد

۲۳۵ میلیون تومان کالای قاچاق در بانه کشف و ضبط شد

سنندج - جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق به ارزش ۲۳۵ میلیون تومان در شهرستان بانه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کردستان، سرهنگ عباس مسعودی در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی بانه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی در ادامه افزود: در بازرسی از کامیون مذکور ۹ هزار ثوب انواع البسه خارجی و یک هزار و ۸۵۰ عدد مواد محترقه قاچاق کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۲۳۵ میلیون تومان اعلام کردند، ادامه داد: کامیون حامل کالای قاچاق پس از صورتجلسه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

مسعودی در بخش دیگری از سخنان خود از کشف یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان سروآباد خبرداد و اظهارداشت: ماموران انتظامی سروآباد در ایست و بازرسی شهید کریمی این شهرستان به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک و در بازرسی از آن یک تن و ۵۰۰ کیلو گرم مرغ غیر بهداشتی کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه بیان کرد: محموله کشف شده تحویل مراجع ذی صلاح شد و متهم نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضایی فرستاده شد.

کد خبر 4472318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha