۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۶:۲۷

مهلت ۳ ماهه فرماندار دماوند به مدیران/انضباط شهری ایجاد کنید

مهلت ۳ ماهه فرماندار دماوند به مدیران/انضباط شهری ایجاد کنید

دماوند- فرماندار دماوند از مهلت ۳ ماهه به مدیران این شهرستان برای ایجاد انضباط شهری خبر داد و گفت: به مدیران مربوطه تا پایان سال برای ایجاد نظم و انضباط شهری مهلت داده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صفری بعد از ظهر شنبه در حاشیه جلسه شورای ترافیک دماوند با انتقاد از وضعیت انضباط شهرهای این شهرستان در جمع خبرنگاران گفت: وجود بی انضباطی و به هم ریختگی در شهرهای ما دیده می شود و در مباحث ایستگاه های تاکسی، دوربرگردان ها و ورودی و خروجی خیابان های اصلی و فرعی شهرها خوب کار نکردیم و اصلاح هندسی راضی نیستم.

وی با بیان این که اولین گام در ایجاد انضباط شهری اصلاح هندسی خیابان ها و اجرای چراغ های راهنمایی  است، افزود: باید ایستگاه های تاکسی شهرهای دماوند به اماکن مناسب تر منتقل شود و برای این امر تا پایان سال به مدیران مربوطه فرصت داده شده است.

فرماندار با بیان این که مدیران مکلف به اجرای مصوبات جلسات هستند، گفت: اگر مصوبه ای اجرا نشود، مدیر مربوطه باید پاسخ گو باشد، مدیران می بایست از روند اجرای مصوبات جلسات پیشین گزارش ارائه دهند، که متاسفانه رویه موجود صحیح نیست و باید اصلاح شود.

وی به آزادسازی حریم جاده‌های این شهرستان اشاره کرد و گفت: از وضع آزادسازی حریم جاده‌های شهرستان دماوند راضی نیستیم و به اداره راهداری اخطار داده شد که در این حوزه، مصمم‌تر باشد.

صفری با بیان این که روزی هزاران نفر بی‌نظمی در حریم راه ها مشاهده می شود، گفت: باید تمهیدات ویژه برای رفع این معضلات اندیشیده شود.

کد خبر 4472992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha