۱۲ آذر ۱۳۹۷، ۲۲:۱۲

با تزریق اعتبار؛

پروژه‌های راهسازی مهریز فعال شد

پروژه‌های راهسازی مهریز فعال شد

یزد ـ معاون راهداری اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان یزد با اشاره به اینکه برخی پروژه‌های راهداری در مهریز به دلیل نبود اعتبار متوقف شده بود، گفت: با تزریق اعتبار این پروژه‌ها فعال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ذاکر در بازدید از پروژه‌های راهداری شهرستان مهریز اظهار داشت: پروژه‌هایی که توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مهریز در حال اجراست، شامل تکمیل کمربندی روستای بنادک سادات، تقاطع سریزد ـ منگاباد و بهسازی و مرمت رویه آسفالت مسیر انار ـ مهریز است.

وی افزود: پروژه تکمیل کمربندی روستای بنادک سادات سال‌های قبل انجام شده بود اما به مرحله تکمیل و بهره‌برداری نرسید که با تامین اعتبار انجام شده، پیمانکار پروژه دوباره فعال شد و اکنون این پروژه به مرحله آسفالت رسیده است.

ذاکر عنوان کرد: این پروژه یک گره ترافیکی داشت که مقرر شد با نصب تجهیزات ایمنی برطرف شود و با پایان یافتن آسفالت پروژه، مورد بهره برداری قرار گیرد که با تکمیل این طرح، کنارگذر روستای بنادک سادات به صورت کامل زیر عبور می‌رود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در مورد تقاطع سریزد ـ منگاباد نیز بیان کرد: بخشی از این پروژه در سال‌های قبل انجام شده بود اما آسفالت دسترسی سریزد باقی‌مانده بود که این طرح نیز اکنون به مرحله آسفالت رسیده و در هفته جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: مسیر انار ـ مهریز نیز از محورهای شریانی مهم است که هم مسیر انار به مهریز و هم مهریز به انار بسیار پرتردد است.

ذاکر یادآور شد: پیمانکار در باند مهریز به انار به زودی عملیات اجرایی را آغاز می‌کند و در باند برگشت نیز شرکت پیمانکار مدتی پروژه را تعطیل کرده بود اما مدتی است که فعالیت را دوباره آغاز کرده و طی چند روز آینده قرارداد پروژه به پایان می‌رسد و برای ادامه کار نیز نیاز است که قرارداد جدید منعقد شود و به احتمال زیاد ادامه کار در سال ۹۸ جریان خواهد یافت.

وی با اشاره به بازدید از شهرک حمل و نقل مهریز بیان کرد: این شهرک با مشکل آسفالت مسیرهای دسترسی و معابر داخلی شهرک مواجه بود و مقرر شد که برآورد هزینه آسفالت انجام شود و با کمک شرکت‌های مستقر در این شهرک، معابر این شهرک را آسفالت کنیم.

ذاکر خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که امروز مطرح شد و امیدواریم بتوانیم تا فرا رسیدن تعطیلات نوروز و راحت‌تر بودن سفرهای نوروزی نسبت به انجام آن اقدام کنیم، مرمت رویه آسفالت قبل از ایستگاه شهید مدنی بود که از شرایط مناسبی برخوردار نیست.

وی اظهار داشت: قرار شد طی قراردادی با شرکت پیمانکار، این بخش به صورت مقطعی مرمت شود و برای بهسازی اساسی آسفالت این جاده، وارد قرارداد جدید شویم.

کد خبر 4475288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha