۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین:

مصوبات ابلاغی ستاد تنظیم بازار کشور در قزوین هم لازم الاجراست

مصوبات ابلاغی ستاد تنظیم بازار کشور در قزوین هم لازم الاجراست

قزوین- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: مصوبات ابلاغی ستاد تنظیم بازار کشور بر اساس قانون، لازم الاجراست و در استان نیز بر همین اساس برنامه ریزی کرده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که روز پنجشنبه با حضور منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین و دبیر ستاد تنظیم بازار استان، مدیران دستگاه های اجرایی، رئیس اتاق اصناف در استانداری برگزار شد.

علی پرزحمت در این جلسه اظهارداشت: مصوبات ابلاغی ستاد تنظیم بازار کشور، بر اساس قانون در استان قزوین هم لازم الاجراست و قیمت کالا و اقلام اعلام شده در ستاد تنظیم بازار استان باید بر اساس مصوبات این ستاد تعیین، مصوب و اعلام شود.

پرزحمت در ادامه ضمن ارائه گزارشی از مصوبات جلسه گذشته و پیگیری های انجام شده گفت:بر اساس مصوبه ابلاغی هفته گذشته ستاد تنظیم بازار کشور قیمت هر کیلو شیر خام درب دامداری ۲۰۰۰ تومان بر اساس قیمت گذاری سازمان حمایت از مصرف کنندگان و قیمت مرغ گرم هر کیلو ۹۸۰۰ تومان و مرغ منجمد هر کیلو ۸۹۰۰ تومان برای مصرف کننده تعیین شده که باید اجرایی شود.

وی ضمن تقدیر از همکاری مردم در گزارش تخلفات موجود در سطح بازار تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در موارد ذکر شده با تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند تا در اسرع وقت به گزارش های واصله رسیدگی شود.

کد خبر 4477736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha